Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nette Honda CB650F ABS.
Deze Honda is van 2017 en heeft 42.015km op de teller.
Deze motorfiets is voorzien van de volgende accessoires;
- Oxford handvatverwarming
- Korte kentekenplaathouder
- Hoge donkere ruit
Motorfiets wordt voor aflevering voorzien van een afleverbeurt. - Gespreid betalen via NU Motorrijden is bij ons mogelijk!
- _____________________________________________________________________________________________
Kijk voor deze motorfiets of andere motoren, brommers en scooters op onze eigen website.
Zuurbier Motoren en Scooters is onder andere officieel dealer van CFMOTO, Sherco, Vespa, Piaggio, Aprilia, SYM, Peugeot, Peugeot Metropolis, Super Soco, NIU, en Yadea. Wij hebben een uitgebreid assortiment aan nieuwe en gebruikte motorfietsen en scooters.
Wij bezorgen door het hele land!
_____________________________________________________________________________________________
Zuurbier Motoren en Scooters
Dorpsstraat 20
5314AE Bruchem (bij Zaltbommel en 's-Hertogenbosch)
Tel: 0418-561791
WhatsApp: 06-51725353 (geen telefoon)
Mail: info@zuurbiermotoren.nl
_____________________________________________________________________________________________
Openingstijden:
Maandag: Gesloten
Dinsdag: 09:00 tot 18:00
Woensdag: 09:00 tot 18:00
Donderdag: 09:00 tot 18:00
Vrijdag: 09:00 tot 20:00
Zaterdag: 09:00 tot 16:00
Zondag: gesloten
Opties en Accessoires: Handvatverwarming, korte kentekenplaathouder, Windscherm
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-Cilinder, vloeistofgekekoeld, viertakt DOHC, 4 kleppen |
Boring x slag | 67 mm x 67 mm |
Cilinder inhoud | 649 cc |
Comp. verhouding | 11.4 : 1 |
Kleppen | 16 kleppen DOHC |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische brandstofinjectie |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | pk / 67 kW bij 11,000 tpm |
Max. koppel | 64 Nm bij 8,000 tpm |
Koppeling | Natte meerplaten |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.3 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamant staal |
Vering voor | 41mm SDBV telescopische vork |
Vering achter | Monoshock damper with adjustable preload |
Remmen voor | |
Remmen achter | |
Voorband | 120/70ZR17 M/C (58W) |
Achterband | 180/55ZR17 M/C (73W) |
Wielbasis | 1,450 mm |
Lengte | 2,110 mm |
Breedte | 775 mm |
Hoogte | 1,120 mm |
Zithoogte | 810 mm |
Drooggewicht | 208 kg |
Leverbare kleuren | Matte Gunpowder Black Metallic, Sword Silver Metallic, Pearl Metalloid White, Pearl Spencer Blue, Millennium Red |
Beschrijving | Naked streetfighter-stijl.



Met een knipoog naar de old-school CB400 uit de jaren zeventig en dankzij de zijwaarts aflopende uitlaatlijn, brengt de 2017 CB650F een nieuwe dynamiek en naked streetfighter-stijl. |
| Dealerschappen: CFMOTO, NIU, PEUGEOT, SHERCO, SUPER SOCO, SYM, YADEA |
 |
Zuurbier Motoren Zaltbommel |
|
Dorpsstraat 20
Bruchem (Zaltbommel)
Plan de route
|
 |
0418-561791
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken