Nieuwsbrief:

HONDA  CBF 125 - 2009

Bouwjaar:
2009
Kleur:
ONBEKEND METALLIC
Vermogen:
8 kW
Teller:
Rijbewijs:
A1
Garantie:
Nee
honda - cbf-125
honda - cbf-125
honda - cbf-125
honda - cbf-125
honda - cbf-125
honda - cbf-125
honda - cbf-125
honda - cbf-125
honda - cbf-125
honda - cbf-125
honda - cbf-125
honda - cbf-125
honda - cbf-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,6 l/100km (1 op 62,5)

= Bedrijfsinformatie =

Welkom op de verkopers pagina van Motorhandel Meijering. Ik, Sam Meijering ben al sinds 2018 actief in de Automotive branche in de breedste zin van het woord!
Met 6 jaar showroom ervaring en met verschillende merken zoals onder andere; Honda, Suzuki, Yamaha en BMW ben ik zeer bekend in de branche.
Van het technische tot het commerciële aspect!

De motoren die wij te koop aanbieden zijn doorgaans motoren waar ik zelf erg enthousiast van wordt! Wij staan voor transparante verkoop en wij verkopen graag een stukje beleving op twee wielen! Dit komt van uit een gedeelde passie voor mobiliteit, die al heel vroeg is ontstaan door mijn vader die mij op mijn vierde voor het eerst mee nam achterop de motor.

Naast de particuliere verkoop zijn wij ook actief in het exporteren van motorfietsen naar verschillende Europese landen.

En heeft u nog een stoffige motor in de schuur staan? Of een motor die u dagelijks gebruikt maar wilt verkopen of wilt inruilen? Wij kopen hem graag! Betalen en vrijwaren kan bij u op locatie. Vaak al binnen 2 dagen afgehandeld en opgehaald.

Tot snel bij ons in Loenersloot, op het terras of in het zo gezellige kantoor!
Opties en Accessoires:
Schijfremmen voor




Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Aanbieder
Motorhandel Meijering
Rijksstraatweg 248
Loenersloot
Plan de route
0628869997
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieƫn te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion