Nieuwsbrief:

HONDA  CBR 1000 RR FIREBLADE SP - 2017

Bouwjaar:
2017
Kleur:
RED
Vermogen:
Teller:
35.079 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - cbr-1000-rr-fireblade-sp
honda - cbr-1000-rr-fireblade-sp
honda - cbr-1000-rr-fireblade-sp
honda - cbr-1000-rr-fireblade-sp
honda - cbr-1000-rr-fireblade-sp
honda - cbr-1000-rr-fireblade-sp
honda - cbr-1000-rr-fireblade-sp
honda - cbr-1000-rr-fireblade-sp
honda - cbr-1000-rr-fireblade-sp
honda - cbr-1000-rr-fireblade-sp
honda - cbr-1000-rr-fireblade-sp
honda - cbr-1000-rr-fireblade-sp
honda - cbr-1000-rr-fireblade-sp
honda - cbr-1000-rr-fireblade-sp
honda - cbr-1000-rr-fireblade-sp
honda - cbr-1000-rr-fireblade-sp
honda - cbr-1000-rr-fireblade-sp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2017

De Honda CBR1000RR Fireblade SP1 uit 2017 is een echte knaller: 189 pk in een strak en licht pakket van nog geen 200 kilo.

Met zijn semi-actieve Öhlins vering, Brembo-remmen en titanium tank voelt hij zich helemaal thuis op het circuit, maar verrast hij ook met soepel rijgedrag op de weg.

Kort gezegd: een superlichte, high-tech sportmotor die snelheid, precisie en rijplezier perfect samenbrengt.


Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op Straat/MX/EXC motoren zijn als volgt:

Afleverpakket 1 (Standaard) € 295
Service beurt
volle tank brandstof
3 tot 6 maand garantie (afhankelijk van aanschafwaarde)
Tenaamstelling en Vrijwaring

Afleverpakket 2 (Premium) € 595
Service beurt
Volle tank brandstof
12 maand garantie ( alleen motoren vanaf € 5000)
Tenaamstelling en Vrijwaring




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Mulders Motorcycles
Vrijheidsweg 19
Veendam
Plan de route
0598-614506
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion