Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT - 2017

Garantie: Ja
35845 Km
ZWART/ROOD
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2017

Zeer mooie Honda CRF 1000 Africa Twin met 3 koffers en twee tassen aan de valbeugels.

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: info@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion