Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

HONDA  CRF 1000 L AFRICA TWIN - 2018

Garantie: Ja
59451 Km
ROOD
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Van de Kuinder Motoren staat voor:

* Meer dan 95 jaar ervaring met motoren.
* Exclusief Yamaha dealer voor midden Nederland.
* Snelle onderdelen levering.
* Onderhoud aan alle Japanse merken.
* Schadetaxatie en reparatie.
* Verkoop, inkoop en inruil mogelijk.
* 5 dagen per week geopend.
* vervangend vervoer bij onderhoud mogelijk.
* Al ruim 80 jaar Bovag dealer.

van de Kuinder Motoren
Verlengde Zuiderloswal 27
1216BW Hilversum
035-6214727
info@vandekuinder.nl

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen, volle tank, Bovag* garantie en een technische controle van de motor.
Een onderhoudsbeurt is in overleg en tegen meerprijs mogelijk.
Proefrit maken? Onze motoren zijn zorgvuldig geselecteerd en in showroom conditie gebracht. Een proefrit is daarom mogelijk bij intentie tot aankoop en bij droog weer en wegdek.
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Er kunnen echter geen rechten aan worden ontleend. Zet- en drukfouten zijn voorbehouden.
Controleer daarom voor aankoop van een motorfiets goed de zaken zoals accessoires en opties die voor u belangrijk zijn.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van de Kuinder Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van LAVERDA
© 2000 - 2024 Motoroccasion