Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
De verkoper heeft voor deze motor geen omschrijving opgegeven.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt 1-cilinder |
Boring x slag | 96|62.1 |
Cilinder inhoud | 449 |
Comp. verhouding | 12.0:1 |
Kleppen | 4 kleps SOHC |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische brandstofinjectie |
Ontsteking | Digitale transistor |
Vermogen | 56.4|41.5|8.500 |
Max. koppel | 50.3|7000 |
Koppeling | Natte platenkoppeling |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | 1.800 (27/15) |
Overbrenging | #520 rollenketting |
Starter | kickstart |
Tankinhoud | 5.7 |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | Aluminium twin-spar |
Vering voor | 48 mm Upside-down telescopische vork met instelbare veervoorspanning, 315 mm veerweg |
Vering achter | Pro-Link met demper met volledig veervoorspanning, 320 mm veerweg |
Remmen voor | 240 mm hydraulische schijf met 2-zuiger remklauw en sintermetalen remblokken |
Remmen achter | 240 mm hydraulische schijf met enkelzuiger remklauw en sintermetalen remblokken |
Voorband | 80/100 21 M/C (51M) |
Achterband | 110/90 19 M/C (62M) |
Wielbasis | 1491 |
Lengte | 2.191 |
Breedte | 827 |
Hoogte | 1.273 |
Zithoogte | 954 |
Drooggewicht | 106.9 (rijklaar gewicht) |
Leverbare kleuren | Extreme Red. |
Beschrijving | De kracht van Injectie
Sinds zijn introductie schittert de Honda CFR450R ieder seizoen met zijn steeds verder doorontwikkelde, hoogwaardige techniek als de HPSD-stuurdemper en heeft hij wereldwijd al vele overwinningen en titels behaald.
De nieuwe PGM-FI-brandstofinspuiting geeft de eencilinder viertakt meer vermogen en een betere vermogensafgifte en verlaagt tegelijkertijd het brandstofverbruik. |
| Dealerschappen: HONDA, HUSQVARNA, KTM, TRIUMPH |
Motor Centrum Eibergen is een prachtige motorzaak met dealerschappen van Honda, Triumph en Piaggio.
In onze luxe kleding afdeling geef je vakkundig advies over welk type motorkleding aan zijn of haar wensen voldoen.
| Eibergen, Gelderland |
| 0545-477404 |
Een stukje historie: HONDA in 1953 - Het jaar daarop, 1953, begon Honda met de productie van de 90cc viertakt éénylinder. Een nog betere en stijlvollere motorfiets dan de eerdere. Deze werd bekend als de Benly. Uit het Japans vertaald betekent dat iets als 'comfortabel'. Het J-Type Benly had een drietraps versnelling, produceerde 3,8 pk, had een stalen frame, achtervering bij het blok en een scharnierende achterbrug. Ook was het model voorzien van telescopische voorvering. Voor een lange tijd verkocht men over de duizend exemplaren per maand van dit model.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken