|
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt 8-kleps, SOHC parallel 2-cilinder |
Boring x slag | 73|80 |
Cilinder inhoud | 670 |
Comp. verhouding | 10.7 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische brandstofinjectie |
Ontsteking | Computergestuurde digitale transistor met elektronische vervroeging |
Vermogen | 47.6|35|6250 |
Max. koppel | 60|4750 |
Koppeling | Meervoudige natte platen, hydraulische dubbele koppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 12.4 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Diamant, steel pipe |
Vering voor | 41 mm telescoopvork, 120 mm veerweg |
Vering achter | Mono schokdemper, Pro-Link achtervork, 120mm veerweg |
Remmen voor | 320 mm enkele hydraulische schijf met tweezuiger remklauw ABS en sintermetalen remblokken |
Remmen achter | 240 mm enkele hydraulische schijf met tweezuiger remklauw ABS en kunststofremblokken |
Voorband | 120/70-ZR17M/C (58W) |
Achterband | 160/60-ZR17M/C (69W) |
Wielbasis | |
Lengte | 2255 |
Breedte | 892 |
Hoogte | 1165 |
Zithoogte | 790 |
Drooggewicht | 244 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | CTX700. Ontspanning troef.
Opstappen en wegwezen. Een moment waarvan elke motorrijder met volle teugen geniet. Vooral wanneer die plaatsneemt op de CTX700, onze nieuwste toercruiser. Ontspannen rijden krijgt hier immers absolute voorrang: met dank aan o.a. de standaard Honda's unieke Dual Clutch Transmission die bijdraagt tot sportief, soepel en comfortabel rijden - ideaal om de dagelijkse stress ver achter zich te laten.
De 48 pk sterke, opvallend gestylede machine is perfect afgestemd op de rijbewijsklasse A2 en belooft ontspannen rijplezier. Voor de aandrijving zorgt een nieuw ontwikkelde tweecilinder die optimaal harmonieert met het moderne, comfortabel afgestelde rijwielgedeelte. De rechte zithouding draagt bij tot een bijzonder vlotte handling, die men op het eerste gezicht niet van zo'n bike verwacht. En de rijder nog beter laat ontspannen. |