Nieuwsbrief:

HONDA  NC 700 S C-ABS - 2012

Garantie: Ja
58591 Km
Zwart
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
honda - nc-700-s-c-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Nu te koop bij AD Motoren: Honda NC700S 2012 – Sportief, Zuinig en Stijlvol Aangepakt

 

Ben jij op zoek naar een toegankelijke naked bike met een sportieve look en lage gebruikskosten? Deze Honda NC700S uit 2012 combineert nuchtere betrouwbaarheid met strakke looks en een aantal mooie extra’s. Dankzij de soepele tweecilinder, lage zit en praktische opbouw is dit een motor die net zo fijn rijdt als hij eruitziet.


 

Kenmerken:

  • Bouwjaar: 2012

  • Model: NC700S

  • Kilometerstand: 58.591 km

  • Handgeschakeld

  • ABS

  • In nette, goed onderhouden staat


Extra’s:

  • IXIL sportuitlaat – voller geluid met een sportieve uitstraling

  • Korte kentekenplaathouder 

  • LED knipperlichten 

  • Bar-end spiegels 

  • SW-Motech valbeugels

    Recent onderhoud:

  • Nieuwe voorband gemonteerd

  • Nieuwe remblokken vóór

  • Technisch volledig gecontroleerd – rijklaar



Waarom deze Honda NC700S?

De NC700S is een motor die bekend staat om zijn gebruiksgemak, lage verbruik en betrouwbare prestaties. Het 670cc tweecilinder blok levert soepele kracht, ideaal voor dagelijkse ritten en bochtige weekendroutes. Deze uitvoering is netjes aangepakt met een sportieve twist, zonder in te leveren op comfort of betrouwbaarheid. Zoek je een eerlijke, onderscheidende naked bike zonder gedoe? Dan is dit jouw motor.

 

Bij AD Motoren bieden we verschillende garantiepakketten aan voor gebruikte motoren. Zo bepaalt u zelf hoeveel zekerheid u wilt. AD Basis Garantie (3 maanden) Meerprijs: €199,-

  • Dekking op het motorblok en versnellingsbak Maximaal 5.000 km vanaf aankoop
  • Afleveringsbeurt met controle van vloeistoffen
  • Controle van alle slijtagedelen
  • Grondige poetsbeurt
  • Kenteken overschrijving


AD Plus Garantie (6 maanden)Meerprijs: €499,-
  • Dekking op het motorblok, versnellingsbak en elektronische componenten Maximaal 10.000 km vanaf aankoop
  • Afleveringsbeurt met controle van vloeistoffen
  • Controle van alle slijtagedelen
  • Grondige poetsbeurt
  • Kenteken overschrijving
  • Inruil en financiering mogelijk. Neem contact op voor de mogelijkheden.


    AD Motoren
    Lijnbaan 65
    1969 ND Heemskerk
    email: info@admotoren.nl
    telefoon: +31 6 51678695 (ook WhatsApp)

    LET OP: Wij zijn uitsluitend op afspraak geopend.


    Belangrijke informatie
    Bij AD Motoren besteden we veel zorg aan onze advertenties. Toch kunnen kleine fouten niet volledig worden uitgesloten. Hier kun je geen rechten aan ontlenen.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Ad Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion