Nieuwsbrief:

HONDA  NC 700 X DCT - 2014

Bouwjaar:
2014
Kleur:
.
Vermogen:
Teller:
26.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 10054
Fabrikant: HONDA _ 1111 _, NL 0123456789 test@example.com
EU verantwoordelijke: HONDA _ 1111 _, NL 0123456789 test@example.com

De Honda NC 750 X DCT uit 2014 is een veelzijdige, betrouwbare en gebruiksvriendelijke allroad motor, ontworpen voor zowel stadsverkeer als toertochten.
De DCT (Dual Clutch Transmission) uitvoering beschikt over een automatische versnellingsbak met twee rijmodi (Drive en Sport), maar biedt ook de mogelijkheid om handmatig te schakelen via knoppen op het stuur.


Belangrijkste kenmerken:

Motor: 745cc, paralleltwin, vloeistofgekoeld


Vermogen: ca. 54 pk (40,3 kW) bij 6250 tpm


Koppel: 68 Nm bij 4750 tpm


Transmissie: DCT (automaat en semi-handmatig)

Verbruik: Zeer zuinig, gemiddeld tussen 1 op 25 - 1 op 30


Tankinhoud: 14,1 liter


Rijpositie: Rechtop en comfortabel, geschikt voor lange ritten


Gewicht: Ca. 230 kg rijklaar
NC 750 X DCT met sportieve uitlaat en carbon handkappen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorcentrum Urk
Het Scheer 11
Urk
Plan de route
06-27031554
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1983 - De grootste voorsprong behaald men in 1983 in de racerij met de Interceptor (VFR), waarbij zowel het technische als presterende niveau enorm opgetild wordt voor wat betreft de latere toepassing in een productiemachine. Honda's eerste "traditionele" V-twin custom motorfiets is de Shadow waarin wel toepassingen als vloeistofkoeling en cardanasaandrijving worden gecombineerd met een klassieke look. Het biedt daardoor ruimte voor Honda om zich in dit segment te begeven. Anders dan de andere customproducenten die vooral probeerden te stylen werd deze gebouwd om te presteren en daardoor meteen een enorme motorhit waarmee Honda in aantallen één van de topprodukties van die dagen leverde. Samen met de VFR Interceptor waren eerste Magna's en later de Shadows de toonbeelden van de explosieve groei van Honda.
© 2000 - 2025 Motoroccasion