Nieuwsbrief:

HONDA  VT 1100 C SHADOW - 1997

Bouwjaar:
1997
Kleur:
Zwart/geel
Vermogen:
39 kW
Teller:
20.705 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 3 maanden
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
honda - vt-1100-c-shadow
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze prachtige klassieker staat te koop voor €  5.750,-
- Motorcheck uitgevoerd
- Technisch gecontroleerd
- Legers RDW
- 3 maanden garantie

Achtergrond van deze Honda:
Deze motor hebben wij via inruil verkregen.

Test
Bij de test bleek het een heerlijke klassieke tourmotor. Heerlijk om relax mee te cruisen.

100% Onderhoud
Deze motor wordt afgeleverd met Motorcheck en de 20.000 beurt. De motor is technisch helemaal in TOP-staat!

Ook optisch is deze motor een plaatje qua kleurstelling en ziet er nog helemaal prachtig uit!

Aflevering
De standaardprijs is incl. verplichte afleverkosten en 3 maanden garantie.
Aankoop op basis van financiering mogelijk in samenwerking met Carmeleon of NU Motorrijden.

Inruil mogelijk!
  • Maak snel een afspraak voor een testrit!
    0318-255835 / info@motorcentrumlunteren.nl

    Tot ziens bij de CFMOTO dealer van Midden-Nederland!
    Motormakelaar te Lunteren





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorcentrum Lunteren
Hullerpad 13-F
Lunteren
Plan de route
0318-255835
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van PIAGGIO
© 2000 - 2025 Motoroccasion