Nieuwsbrief:

HONDA  VT 600 C SHADOW (VLX) - 1993

Garantie: Nee
25231 Mls
BLAUW
honda - vt-600-c-shadow--vlx-
honda - vt-600-c-shadow--vlx-
honda - vt-600-c-shadow--vlx-
honda - vt-600-c-shadow--vlx-
honda - vt-600-c-shadow--vlx-
honda - vt-600-c-shadow--vlx-
honda - vt-600-c-shadow--vlx-
honda - vt-600-c-shadow--vlx-
honda - vt-600-c-shadow--vlx-
honda - vt-600-c-shadow--vlx-
honda - vt-600-c-shadow--vlx-
honda - vt-600-c-shadow--vlx-
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
- Deze VT600 is in een mooie staat - Lekker laag bij de grond - Hele fijne en betrouwbare motor - Windschermpje - Mooie Leren Custom Tassen - Luxe Uitvoering met Chrome Blokdeksel en mooie Buddy - Gewoon een Beauty! -




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Snoek Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: KAWASAKI in 1988 - Atsushi Okabe wint het Japanse Motorcross kampioenschap voor de tweede maal op rij op een KX 125 R. Een prachtige machine, de ZX-10 wordt aan het publiek voorgesteld. Deze machine heeft een aluminium E-box frame welke ontworpen is door Kawasaki’s raceteam-engineers. Met een gewicht van slechts 225 kg en een topsnelheid van 270 km/h doet het menig motorminnend mens likkebaarden. Op dat moment de snelste motor ter wereld. En hé, het is nog maar 1987 hoor. Ook wordt de ZX-4 in Japan in produktie genomen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion