Nieuwsbrief:

HONDA  VT 750 C2 SHADOW ACE - 1998

Bouwjaar:
1998
Kleur:
Creme
Vermogen:
33 kW
Teller:
60.114 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Honda VT750C2 SHADOW ACE.
Bouwjaar 1998.
60dkm gelopen.
Loopt en rijdt goed.
Prima staat.
Banden goed.
Ketting en tandwielen goed.
Wat poetswerk op het blok.
Geschikt voor A2 35kw code 80 rijbewijs.
Inruil mogelijk.
  • VOF NINEMOTORS.
    Kijk voor meer motorfietsen op de website.
    Open op afspraak. Donderdag, vrijdag en zaterdag sowieso open.
    www.ninemotors.nl
    nimot@quicknet.nl
    Westerboekelweg 11H 
    1718MJ Hoogwoud
    0644728865
     





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Ninemotors
Westerboekelweg 11-H
Hoogwoud
Plan de route
06-44728865
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion