Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  SMR 450 - 2010

Bouwjaar:
2010
Kleur:
.
Vermogen:
9 kW
Teller:
10.503 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Nee
husqvarna - smr-450
husqvarna - smr-450
husqvarna - smr-450
husqvarna - smr-450
husqvarna - smr-450
husqvarna - smr-450
husqvarna - smr-450
husqvarna - smr-450
husqvarna - smr-450
husqvarna - smr-450
husqvarna - smr-450
husqvarna - smr-450
husqvarna - smr-450
husqvarna - smr-450
husqvarna - smr-450
husqvarna - smr-450
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Fabrikant: I.G. Hoogendijk Jan Tinbergenstraat 8-b 2811DZ Reeuwijk, NL ivo@technoservicehoogendijk.nl

Hallo hierbij verkopen wij deze Husqvarna TE450 (510) Supermoto uit 2010 met 10.503Km op de teller

Motor start rijd remt en schakelt super en is voorzien van heel veel opties

Motor heb ik een jaar lang met heel veel plezier prive gereden voor de vakantie's en is nu opzoek naar de volgende eigenaar


Motor is voorzien van heel veel opties:
-Haan wielen set SM met Pirelli rosso banden van nog geen 850 km oud
-510cc big bore kit origineel husqvarna voor extra vermogen (geplaatst en blok gereviseerd bij 8600KM)
-Cross/Noppen 21"/18" wielen
-Extra kappenset
-Onderhoud is bekend
-A2 kenteken

-Injectie motor start dus altijd
-met electrische start maar ook kickstart!!!

Motor is door mij goed onderhouden:
-Vorige eigenaar heeft bij 8600Km het blok volledig aangepakt en een 510cc kit geplaatst

Bij 9525Km:
-Olie
-Olie filter
-Luchtfilter
-Remvloeistof
-Remschijf achter
-Remblokken achter

-Nieuwe knippers en relais geplaatst

Bij 9850KM
-Klant had set supermoto wielen nodig met spoed ik heb daarom voor deze motor nieuw besteld:
-Haan sm wielen beste van het beste
-Pirelli rosso bandenset
-Wiellagers voor en achter
-setje ter waarde van 1800 euro!!!

Daarnaast is de voorvork gerevisieerd:
-Nieuwe olie
-Keerringen
-Bussen die nodig waren

nu voor verkoop:
-olie
-olie filter
-luchtfilter
-koppelingscilinder o ring
-koppelingsvloeistof

Daarnaast heb ik in het noppenwiel achter een nieuwe set lagers geplaatst ondanks dat ik ze maar 50KM gebruikt heb merkte ik dat daar ietsjes speling op zat dus heb ik ze vervangen die zijn dus nu ook tip top in orde

Wat Bied HoogendijkMotorenReeuwijk u:

- Super scherp geprijsde motoren
- Inruil mogelijkheid tegen handelsprijs
- Aan huis leveren*
- Terugkeuren motoren A2 indien mogelijk*
- Afleverbeurten naar wens van de klant
- Kom gezellig kijken de koffie staat klaar!

Bij Ons kan je ook finacieren zowel zakelijk als prive

Kijk snel voor alle mogelijkheden op Numotorrijden.nl

*Vraag naar de voorwaarden, zet en type fouten onder voorbehoud. Deze advertentie hebben wij zo zorgvuldig mogelijk opgemaakt, maar door de grote hoeveelheid motoren kan er soms een afwijking zijn. Vraag ons daarom altijd even bij twijfel!. Op deze advertentie kan geen aanspraak gemaakt worden.

Openingstijden:
(Bel altijd even voor een afspraak)

Maandag: 9:00 Tot 17:00
Dinsdag: 9:00 Tot 17:00
Woensdag: 9:00 Tot 17:00
Donderdag: 9:00 Tot 17:00
Vrijdag: 9:00 Tot 17:00
Zaterdag: 10:00 Tot 16:00




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Hoogendijk Motoren Reeuwijk
Jan Tinbergenstraat 8b
Reeuwijk
Plan de route
0682043106
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van

© 2000 - 2025 Motoroccasion