Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  TC 125 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Wit
husqvarna - tc-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De TC125 is klein in capaciteit en groot qua capaciteit en krijgt meerdere technische upgrades, met als kop de integratie van EFI- en E-Start-technologie. Deze herzieningen zijn direct merkbaar, want na een simpele druk op de knop start de motor gemakkelijk, en eenmaal op de baan levert de TC 125 een verbeterde ervaring voor alle rijders. Verdere veranderingen zijn onder meer een nieuwe cilinder met een zeer innovatief elektronisch uitlaatcontrolesysteem en een lichtere krukas voor een betere gasrespons en minder trillingen. De TC 125 blijft profiteren van toonaangevende componenten, waaronder WP-ophanging, een ProTaper-stuur en een met polyamide versterkt subframe, en krijgt een geheel nieuwe carrosserie en een opvallende nieuwe look om in de voorhoede van de zeer competitieve 125cc-klasse te blijven.


 
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion