Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  TC 85 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Wit
Vermogen:
10 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A1
Garantie:
Ja
husqvarna - tc-85
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De TC 85 voor 2025 is een gloednieuwe generatie minimotorfietsen die de kloof overbrugt tussen de TC 65 en de full-size motorcrossmachines van Husqvarna Motorcycles. Een verbeterde 85cc-tweetaktmotor in een gloednieuw frame van chroommolybdeenstaal levert uitzonderlijk vermogen en koppel. De instelbare WP-vering biedt samen met een nieuwe eendelige achterbrug uitzonderlijke wendbaarheid en vertrouwenwekkende controle. De verfijnde, ergonomische carrosserie is afgewerkt met opvallende nieuwe grafische details voor een gedurfde, frisse look voor 2025.
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Aanbieder
Ovaa Motors
Mercuriusweg 1
Vlissingen
Plan de route
0118-461485
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion