Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  PURSUIT LIMITED - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
ZWART METALLIC
Vermogen:
90 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
indian - pursuit-limited
indian - pursuit-limited
indian - pursuit-limited
indian - pursuit-limited
indian - pursuit-limited
indian - pursuit-limited
indian - pursuit-limited
indian - pursuit-limited
indian - pursuit-limited
indian - pursuit-limited
indian - pursuit-limited
indian - pursuit-limited
indian - pursuit-limited
indian - pursuit-limited
indian - pursuit-limited
indian - pursuit-limited
indian - pursuit-limited
indian - pursuit-limited
indian - pursuit-limited
indian - pursuit-limited
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Lengte: 261 cm

Deze rijkelijk van chroom voorziene krachtpatser zet nieuwe standaarden voor Amerikaanse toermotorfietsen. De ideale metgezel voor de wegen van je dromen.

Smart Lean Technology; achterwielophanging met elektronisch instelbare voorspanning; zadelverwarming; in de onderste kuipdelen ingebouwde rijverlichting; opbergruimte in onderste kuipdelen; 7-inch touchscreen met RIDE COMMAND® inclusief Apple CarPlay®-integratie; te selecteren rijmodi; uitschakelsysteem achterste cilinder; cruise control; bandenspanningscontrole; op afstand afsluitbare harde zadelkoffers en topkoffer; ruim 136 liter aan ruimte voor bagage; highway bars; instelbare floorboards voor de passagier; Brembo-remmen; ABS; sleutelloos starten; op het frame gemonteerde kuip; elektrisch in hoogte verstelbaar windscherm; verstelbare ventilatieopeningen in de kuip; verwarmde handgrepen; 200W-audiosysteem met AM/FM-radio, Bluetooth, USB, smartphone-integratie; 12V-laadaansluiting

Verlichting Ledverlichting inclusief Pathfinder-ledkoplamp; in de onderste kuipdelen ingebouwde verlichting


Meters

Op de kuip gemonteerd instrumentenpaneel met analoge snelheidsmeter en toerenteller met brandstofmeter, actieradius, kilometerteller en weergave van de ingeschakelde versnelling. 15 led-controlelampjes (o.a. cruise control ingeschakeld, cruise control ingesteld, neutraal, grootlicht, richtingaanwijzers, ABS, motorcontrole, lage bandenspanning, accu, laag brandstofniveau, beveiligingssysteem, lage motoroliedruk) en aanduiding mph of km/h.

Infotainment

7-inch touchscreen met RIDE COMMAND®: 7 inch touchscreen met realtime klok; buitentemperatuur; rijrichting; weergave van audio-informatie; Bluetooth-status van telefoon en headset; voertuigstatus (bandenspanning, spanning, draaiuren motor, olie verversen); voertuiginformatie (snelheid, actieradius, toerental, ingeschakelde versnelling); gegevens actuele rit (afstand, rijtijd, stoptijd, hoogte, hoogteverschillen); dagtellers; rijmodusselectie; helderheid van het scherm; uitlezen van storingscodes van het voertuig; Apple CarPlay®-integratie.

Fiscaal voordeel met uw Indian Motorcycle.

Ondernemers opgelet!
Wist u dat het voordelig kan zijn om een Indian Motorcycle zakelijk te rijden? Dit geldt zowel voor zzp'ers als ondernemers met een eenmanszaak of BV.
• BTW en andere kosten zijn aftrekbaar
• Bij zakelijke financiering is de rente aftrekbaar
• Lage bijtelling en geen kilometeradministratie verplichting
• Fiscaal voordeel op alle nieuwe modellen en occasions
Vraag aan uw accountant of het fiscaal voordelig is als u voor het einde van dit jaar een Indian Motorcycle aanschaft.

Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem (ABS), Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth, Bandenspanningscontrolesysteem, Boordcomputer, Cruise control, Elektrisch windscherm, Handvatverwarming, Keyless start, LED koplampen, Metallic lak, Navigatiesysteem, Radio, Telefoonintegratie premium, Topkoffer, Tractie Controle Systeem (TCS), Verwarmde buddyseat, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Indian Motorcycle Rotterdam
Waalhaven ZZ 6, Haven 2248
Rotterdam
Plan de route
010-4286320
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion