Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Beschrijving
Kawasaki ER 6 N bvan het bouwjaar 2007 met een kilometerstand van 37524.
Motorfiets wordt afgeleverd met een onderhoudsbeurt en bevat zes maanden garantie.
Algemene gegevens
Kilometerstand: 37524.
Motortype: 4 takt 2 cilinder lijnmotor
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: 2007
Versnellingstype: Voetgeschakeld (6)
Kleur: Zilver
Technische gegevens (fabrieksopgave)
Cilinderinhoud: 649 cc
Aantal cilinders: 2
Vermogen: 53 KW / 72 pk
Koppel: 66 NM
Rijklaar gewicht: 196 kg
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoeld, viertakt Parallel Twin |
Boring x slag | 83 mm x 83 mm |
Cilinder inhoud | 649 cc |
Comp. verhouding | 11.3:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: Ø 38 mm x 2 (Keihin) |
Ontsteking | Digitaal |
Vermogen | 72.1 pk / 53 kW bij 8500 tpm |
Max. koppel | 66 Nm bij 7000 tpm |
Koppeling | meervoudige natte platen koppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | Diamant, hoogwaardig staal |
Vering voor | 41 mm telescopische vork |
Vering achter | Excentrisch geplaatste schokdemper met instelbare veervoorspanning |
Remmen voor | Dubbele semizwevende 300 mm "wave-type" remschijven met dubbele zuiger-remklauwen |
Remmen achter | 220 mm "wave-type" remschijf met enkele zuiger-remklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 M/C (58W) |
Achterband | 160/60 ZR 17 M/C (69W) |
Wielbasis | 1405 mm |
Lengte | 2100 mm |
Breedte | 760 mm |
Hoogte | 1095 mm |
Zithoogte | 785 mm |
Drooggewicht | 174 kg |
Leverbare kleuren | Vivid Yellow, Ebony, Galaxy Silver Type 2 |
Beschrijving | Essential Riding

De scherp gesneden styling is niet het enige waarmee de ER-6n zich weet te onderscheiden van de rest. Hoewel de verfrissende persoonlijkheid glashelder is, presteert deze motor ook nog eens buitengewoon. Het diamantvormige buizenframe 'leest' je rijgedrag voor als een geweldig boek, terwijl de volledig nieuwe 649 cm³ parallel twin een overweldigend koppel levert. |
Erison motoren bestaat sinds 2005 en na het openen van onze motorzaak werd er in 2006 ons eigen raceteam opgericht met Eric’s jongste zoon Lesley als coureur. Dat heeft geresulteerd in ontelbare ervaringen en zeer geavanceerde kennis van de motorfiets. Het hoogtepunt van het raceteam werd in 2016 ervaren met het behalen van de ONK en Benecup Supersport 600 titel.
Momenteel runt Lesley het progressieve motorbedrijf. Al onze race belevenissen en kennis vloeien dan net als onze passie voor motoren door onze winkel heen. Deze passie en kennis willen wij graag met u delen, dus kom gerust eens langs voor een bakje koffie!
 |
Erison Motoren |
|
Twentepoort West 34
Almelo
Plan de route
|
 |
0546-565991
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 2004 - Het eerste model, de K 1200 S uit 2004, perste er al 167 pk uit en vestigde een werelduurrecord. De zeer sterk hellende cilinders zorgden dat het zwaartepunt laag kon blijven, maar er waren ook veel technieken uit de BMW Formule 1 motor overgenomen, waaronder de holle nokkenassen en het speciale smeersysteem. Er kwam een GT versie, maar ook een meer "streetfighter" achtig model, de K 1200 R, die zonder meer "ruig" te noemen was. Met deze nieuwe serie betrad BMW een strijdperk dat het in de jaren dertig verlaten had: de pk-race. In deze periode waren rembekrachtiging, Integral ABS, elektrisch instelbare veersystemen en tractiecontrole deels standaard, deels als optie leverbaar. Het BMW duolever verving op deze serie het telelever systeem.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken