Nieuwsbrief:

KAWASAKI  KFX 90 - 2024

Prijs:
€ 3.349,- € 3.599,-
Bouwjaar:
2024
Kleur:
GROEN
Vermogen:
6 kW
Teller:
Rijbewijs:
A1
Garantie:
Ja
kawasaki - kfx-90
kawasaki - kfx-90
kawasaki - kfx-90
kawasaki - kfx-90
kawasaki - kfx-90
kawasaki - kfx-90
kawasaki - kfx-90
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

De populaire Kawasaki Kids Fun modellen zijn nu tijdelijk extra aantrekkelijk want bij aanschaf van een KFX90 krijg je nu tijdelijk €250,- cash back en daarbovenop nog eens €250,- aan Kawasaki kleding of merchandise naar keuze.

De actie geldt bij aanschaf van een nieuwe KFX90 tot en met 30 juni 2025 via de officiële Kawasaki dealers. De modellen zijn verkrijgbaar bij alle Kawasaki dealers (uitgezonderd Jet Ski dealers).


WELKOM BIJ ARIE MOLENAAR MOTORS!

In onze prachtige showroom staan meer dan 300 motoren van o.a. MV Agusta,Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki, Husqvarna en KTM. Zowel nieuwe als gebruikte motorfietsen van bovenstaande merken. Geïnteresseerd of gewoon zin in een lekker kopje koffie… Kom gerust langs op Einsteinweg 4 te IJsselstein.
Wij ruilen uw motor graag in. Tevens is het ook mogelijk om uw auto in te ruilen.

OPENINGSTIJDEN

Dinsdag t/m donderdag 8.00 t/m 18.00 uur
Vrijdag 8.00 t/m 20.00 uur
Zaterdag 8.00 t/m 17.00 uur

Arie Molenaar Motors, IJsselstein.
030-6881228.
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Aanbieder
Arie Molenaar Motors
Einsteinweg 4
IJsselstein
Plan de route
030-6881228
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion