Nieuwsbrief:

KAWASAKI  KX 450 F - 2022

Garantie: Ja
80 Km
Groen
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Kawasaki KX 450 F – 2022 – 80 uur – Zuiger 24 uur – Zeer nette staat

Te koop aangeboden: Kawasaki KX 450 F uit 2022. De motor heeft 80 uur gereden, met een zuiger die pas 24 uur oud is. De motor verkeert in zeer nette staat en is goed onderhouden.

Specificaties



Bouwjaar: 2022


Uren: 80 uur totaal, zuiger heeft 24 uur


Vering: HK vering afgesteld voor een rijder van 75 kilo


Staat: Motor in zeer nette staat, goed onderhouden en technisch in topvorm



De Kawasaki KX 450 F is een uitstekende keuze voor de serieuze crosser die op zoek is naar een krachtige, betrouwbare machine met uitstekende vering en prestaties.

  • Het is mogelijk om een financiering aan te vragen via onze website Robbe Motoren. De financiering wordt verzorgd in samenwerking met numotorrijden, snel en eenvoudig geregeld zodat jij binnenkort kunt rijden op jouw droommotor.

    Neem contact met ons op!
    Heb je vragen of intresse.
    Je kunt ons bereiken op de volgende manieren:
     Bellen: 06-30188051
     Mailen: info@robbemotoren.nl
     WhatsApp: 06-30188051

    Bekijk al onze motoren op onze website!

     Openingstijden van Robbe Motoren:

    Maandag: 13:00 – 18:00
    Dinsdag: Gesloten
    Woensdag: 09:00 – 12:00
    Donderdag: 15:00 – 20:00
    Vrijdag: 10:00 – 20:00
    Zaterdag: 09:00 – 12:00
    Zondag: Gesloten

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Robbe Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion