Nieuwsbrief:

KAWASAKI  NINJA 7 HYBRID - 2024

Garantie: Nee
519 Km
SILVER/GROEN
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Garantie: 48 MAANDEN GARANTIE

ACTIE!!

De Ninja 7 Hybrid is ‘s wereld eerste* hybride** motorfiets. Dit revolutionaire nieuwe model weet de voordelen van een conventionele verbrandingsmotor en elektrische tractiemotor naadloos te combineren. Met drie verschillende rijmodi (waaronder een volledige EV-modus) die elk een geheel eigen karakter hebben, acceleratie uit stilstand op het niveau van een sportieve 1000cc en een verbruik
vergelijkbaar met een 250cc motorfiets is de Ninja 7 Hybrid een echte Game Changer

- 48 maanden garantie

www.vos-oss.nl | 0412 66 77 22




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Vos Oss Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion