Nieuwsbrief:

KAWASAKI  NINJA ZX-10R - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
GROEN
kawasaki - ninja-zx-10r
kawasaki - ninja-zx-10r
kawasaki - ninja-zx-10r
kawasaki - ninja-zx-10r
kawasaki - ninja-zx-10r
kawasaki - ninja-zx-10r
kawasaki - ninja-zx-10r
kawasaki - ninja-zx-10r
kawasaki - ninja-zx-10r
kawasaki - ninja-zx-10r
kawasaki - ninja-zx-10r
kawasaki - ninja-zx-10r
kawasaki - ninja-zx-10r
kawasaki - ninja-zx-10r
kawasaki - ninja-zx-10r
kawasaki - ninja-zx-10r
kawasaki - ninja-zx-10r
kawasaki - ninja-zx-10r
kawasaki - ninja-zx-10r
kawasaki - ninja-zx-10r
kawasaki - ninja-zx-10r
kawasaki - ninja-zx-10r
kawasaki - ninja-zx-10r
kawasaki - ninja-zx-10r
kawasaki - ninja-zx-10r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In nauwe samenwerking met het Kawasaki Racing Team introduceert Kawasaki het volgende hoofdstuk in de legendarische Ninja familie. De Ninja ZX-10RR is stabieler en makkelijker te rijden door gerichte upgrades zoals de geïntegreerde winglets en nieuwe stroomlijn. Standaard uitgerust met lichtgewicht titanium Pankl motorcomponenten, hoogwaardige Showa vering, gesmede Marchesini
wielen, Brembo remsysteem, Up/Down Quick Shifter, 4.3’’ TFT display met smartphone connectviteit en Cruise Control om zo het summum te vormen van Superbike techniek.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Wim ter Braake Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2025 Motoroccasion