Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 1000 - 2015

Garantie: Ja
32500 Km
Zwart, wit, oranje
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Origineel Nederlands geleverde Kawasaki Versys 1000 met veel opties en in mooie staat.

Bouwjaar : 2015
Tellerstand: 32796
Compleet met 2 sleutels

O.a. voorzien van:
  • Xenon wit licht
  • Led knipperlichten voor en achter
  • Led achterlicht
  • ABS
  • Boordcomputer
  • Oxford handvatverwarming
  • Topkoffer
  • Scorpion sport demper ( gave maar niet overdreven sound) db killer inclusief
  • TomTom
  • Hankappen
  • MRA vario verstelbaar windscherm
  • Stalen remleidingen
  • Korte kentekenplaathouder

Goed onderhouden motorfiets welke afleverklaar staat.
Neem nu contact op!

Prijs €9150.- incl gratis tenaamstelling en 1 maand gratis verzekerd (dekking naar keuze).
( verder geen bijkomende kosten).

Inruil geen probleem.
 

  • Garantie en financiering mogelijk in overleg.

    Bezorgen mogelijk. 2025 tarief  €159.- heel NL, m.u.v. waddeneilanden.

    Voor het maken van een afspraak contact opnemen met  06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion