Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 1000 - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
GROEN/ZWART
Vermogen:
Teller:
53.701 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2018

De Hulk, alleen iets charmanter, verfijnder maar minstens net zo krachtig. Je kunt hiermee onbezorgd en een gerust hart naar de Alpen, of gewoon op zondag morgen na je gebakken eitje opstappen en de polders door. Hij is redelijk vol van zichzelf, want hij is uitgerust bijzonder veel kwalitatieve extra's van Puig,Givi, Akrapovic, Hyperpro & SW Motech.

Puig rem- koppelingshendels
Puig remvloeistof behuizing
SW Motech valbeugels
SW Motech verstelbaar rempedaal
SW Motech standaard voet
Akrapovic uitlaatsysteem
Hyperpro voorvork
Atlas mechanische cruisecontrol
Bandenspanningssysteem
Givi handkappen

Afgeleverd met:
Jaarbeurt
Volle Tank


-----

RB Motoren is een bekende motorzaak in de regio Utrecht. Als Yamaha Exclusief Dealer bieden wij een breed aanbod Yamaha motoren aan. Daarnaast kun je bij ons terecht voor de koop en verkoop van motoren en motoronderhoud. RB Motoren is een erkend BOVAG-motorbedrijf en ook gespecialiseerd in het onderhouden en/of verkopen van KTM, BMW, Honda, Kawasaki en Suzuki. Bij RB Motoren stap je niet zomaar op een motor – je stapt in een verhaal van rijplezier, vakmanschap en vertrouwen. Koop en/of huur jouw perfecte motor, met service die voelt alsof hij op maat is gemaakt. Tot snel bij RB Motoren!

Onze openingstijden:

Dinsdag 08:30 – 18:00
Woensdag 08:30 – 18:00
Donderdag 08:30 – 18:00
Vrijdag 08:30 – 18:00
Zaterdag 09:00 – 17:00




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
RB Motoren
Weltevreden 24-A
De Bilt
Plan de route
030-2211524
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "CafĂ©-racer" betekent: De cafĂ©-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafĂ©s en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De cafĂ©-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het cafĂ© waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term cafĂ©-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de cafĂ©-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de cafĂ©-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beĂŻnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van cafĂ©-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, CafĂ© RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2025 Motoroccasion