Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 7 HYBRID - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
GY1 GRAPHENESTE
Vermogen:
51 kW
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - z-7-hybrid
kawasaki - z-7-hybrid
kawasaki - z-7-hybrid
kawasaki - z-7-hybrid
kawasaki - z-7-hybrid
kawasaki - z-7-hybrid
kawasaki - z-7-hybrid
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Z7 Hybrid is ‘s wereld eerste hybride motorfiets. Dit revolutionaire nieuwe model weet de voordelen van een conventionele verbrandingsmotor en elektrische tractiemotor naadloos te combineren. Met drie verschillende rijmodi (waaronder een volledige EV-modus) die elk een geheel eigen karakter hebben, acceleratie uit stilstand op het niveau van een sportieve 1000cc en een verbruik vergelijkbaar met een 250cc motorfiets is de Z7 Hybrid een echte Game Changer.

De Kawasaki Z7 Hybrid SE 2025 is beschikbaar in de volgende kleuren:
  • Metallic Bright Silver / Metallic Matte Lime Green / Ebony
  •  Metallic Matte Graphenesteel Gray / Ebony / Metallic Graphite Gray
De prijs van dit model wordt binnenkort bekend gemaakt.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorstore Uithoorn
Ant. Philipsweg 5-7
Uithoorn
Plan de route
0297-540163
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geĂŻntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion