Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z1000 - 2005

Garantie: Ja
28605 Km
Groen
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
kawasaki - z1000
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nette, goed onderhouden Kawasaki Z1000.
Naast gewoon onderhoud zijn ook de banden en kettingkit onlangs vervangen. 
Net binnen, meer info en foto's volgen.
  • Wij zijn dé Benelli dealer van noord Nederland!

    Bij Arnold's Motorshop vind je jouw toekomstige motor of elektrische scooter! We hebben een continu wisselend aanbod van gebruikte en nieuwe motoren en scooters. In onze showroom vindt je het meest actuele aanbod, het kan dus zijn dat de motor die je hier ziet wellicht net aan je neus voorbij is gegaan. Bel ons daarom altijd om even te checken of de motor er nog staat, of scheur zo snel mogelijk langs onze showroom! Vragen naar de laagste prijs hebben we geen tijd voor en zullen we niet beantwoorden.

    Hebben we je interesse gewekt?  Kom rustig langs in onze winkel en showroom en laat je verrassen door ons aanbod voertuigen, kleding en accessoires.

    Uiteraard is inruil mogelijk.

    Bovag en RDW erkend. Op al onze verkopen zijn de Bovag voorwaarden van troepassing. 

    Proefrit maken? Dit kan bij intentie tot aanschaf en uiteraard bij een droog wegdek.

    Al onze prijzen zijn all-in*!

    Standaard afleverpakket (gratis*):
    - Kleine onderhoudsbeurt
    - Kosten op naam zetten
    - Volle tank benzine
    - 12 maanden Bovag garantie*

    Premium afleverpakket (€ 399,00):
    - Grote onderhoudsbeurt conform eisen fabrikant aan kilometerstand
    - Kosten op naam zetten
    - Volle tank benzine
    - 12 maanden Bovag garantie*



    We zijn te vinden in Kolham.
    Arnold's Motorshop
    A. Plesmanlaan 11
    9615 TJ Kolham
    www.arnolds-motorshop.nl  /  info@arnolds-motorshop.nl
    0598-371043 (ook voor whatsapp berichten!)

    * tenzij nadrukkelijk anders aangegeven






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Arnolds Motorshop
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion