Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z900RS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
METALLIC DIABLO
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Kawasaki Z900RS is al sinds zijn introductie de populairste motor in het retro segment. Dit is echter geen reden voor de Kawasaki engineers om stil te blijven zitten. Kawasaki doet er nog een schep bovenop met de nieuwe Z900RS SE. Met onder andere Öhlins vering, Brembo remklauwen en een waanzinnige Yellow Ball kleurstelling brengt de Z900RS SE de succesvolle mix van het heden en het verleden naar een nóg hoger niveau.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion