Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z900RS - 2024

Garantie: Nee
500 Km
Geel
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
kawasaki - z900rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Kawasaki Z900RS RETRO, december 2024 nieuwstaat, slechts 500 km demo, Nederlandse motor fabriekgarantie .
compleet met speciaal roadlok schijfremslot,Sw motech tanktas bevestiging,aluminium radiatorcover,lightech paddock stand swingarm spools.
alle boekjes en reserve sleutels erbij.

Een moderne hommage aan een legende. De spirit van de Kawasaki Z1 leeft voort in de Z900RS.
Deze Retro Sport is onderhuids een supermoderne motor met stylingelementen uit de jaren
’70. Ieder onderdeel van de Z900RS is onder de loep genomen om de moderne techniek
te combineren met de retro uitstraling. Liefde voor detail en uitzonderlijk
hoge afwerking staan centraal in de Z900RS.
Nieuwprijs € 14.649,00


geen afleveringskosten of fratsen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Knoppert Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion