Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Kawasaki ZRX 1100 €3750
-Stoere cultbike de zrx 1100
-Bouwjaar 2000
-56000km
-Nieuwe remblokken gemonteerd
-20 jaar van de 2e eigenaar geweest
-Eddy Lawson edition
-Motor verkeerd technisch in goede staat
-Komt met nieuwe voor- en achterband (nog niet op de foto's)
-Kayaba achter schokdempers
-Sportuitlaat
-Inruil eventueel mogelijk
–PRIJS € 3750 (financiering mogelijk zie tabblad financiering)
Wij zijn een RDW erkend bedrijf en enkel geopend op afspraak, inruil eventueel mogelijk.
Getoonde prijs komen geen aflever kosten of wat dan ook meer bij.
Is de te koop aangeboden motor niet geheel naar je smaak, zou je er bijvoorbeeld valbeugels, verstralers, ander zadel of wat dan ook op willen, wij doen niet moeilijk, bij ons is alles mogelijk.
Op de vraag "wat is uiterste prijs" of welke variant dan ook geven wij geen antwoord, al onze motoren zijn al scherp geprijsd.
Nieuwsgierig? Meer info:
www.newtownbikes.nl
INFO MAIL: info@newtownbikes.nl
06 23561795
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
U kunt bij ons terecht voor leuke en goed geprijsde motoren met de nadruk op bmw motoren met name de gs modellen, een ander merk kan er uiteraard ook eens tussen staan.
Aangezien wij dit kleinschalig doen en vanaf ons woonadres en daarom geen dure kosten aan bedrijfspand of wat dan ook hebben kunnen wij u kwalitatief goede motoren voor een leuke prijs aanbieden. Wij werken niet met afleverkosten of wat dan ook
Wij hebben altijd diverse met name adventure bikes in voorraad staan.
Staat er niet bij wat u zoekt, wij kunnen ook iets voor u in opdracht aanpassen en of verbouwen aan uw bmw motor, eigenlijk is alles mogelijk neem gerust contact met ons op.
 |
Newtown Bikes |
|
Millenerstraat 30
Nieuwstadt
Plan de route
|
 |
06-23561795
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken