Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Te koop aangeboden door Total-Drive Motorcycles:
Nette en technisch in goede staat verkerende Kawasaki ZZR 1400 uit 2008 met maar liefst 200PK!!
Uitgevoerd in de speciale kleur: Metallic midnight saphire blue
Leuke extra's van deze motor zijn de bobbins in de achter brug, nette koffer set met alle sleutels, sportuitlaten met DB-killers, valdoppen, carbon hugger, carbon schetsplaten en instelbare vering.
En het belangrijkste punt het betreft een uitvoering met ABS
Bouwjaar: 22-03-2008
Kilometerstand: 40.590
Kenteken: 16-MD-NJ
- Bij verkoop van een motor word er altijd voor gezorgd dat de motorfiets technisch 100% de showroom verlaat. Blijkt er na de verkoop toch iets aan te mankeren word dit altijd netjes opgelost.
Onze motoren worden verkocht met een week gratis All-risk dekking.
Heeft u interesse of nog vragen neem dan vrijblijvend contact met ons op.
Foto's:
Marktplaats laat maar 24 foto's toe. Heeft u interesse in alle foto's en in hoge resolutie (HD-kwaliteit)?
Neem dan even contact op!
Disclaimer:
Al onze advertenties worden met zorg samengesteld. Echter adverteren wij via een dataleverancier en kunner er onverhoopt toch foutjes in de advertentietekst of optie lijst staan. Controleer dus altijd op punten die u als koper belangrijk vindt. Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele fouten.
Total-Drive Motorcycles
Jop Joosten
Doctor Huub Van Doorneweg 26C
5753 RJ Deurne
info@total-drive.nl
+31 621340524 - Bij verkoop van een motor word er altijd voor gezorgd dat de motorfiets technisch 100% de showroom verlaat. Blijkt er na de verkoop toch iets aan te mankeren word dit altijd netjes opgelost.
Onze motoren worden verkocht met een week gratis All-risk dekking.
Heeft u interesse of nog vragen neem dan vrijblijvend contact met ons op.
Foto's:
Marktplaats laat maar 24 foto's toe. Heeft u interesse in alle foto's en in hoge resolutie (HD-kwaliteit)?
Neem dan even contact op!
Disclaimer:
Al onze advertenties worden met zorg samengesteld. Echter adverteren wij via een dataleverancier en kunner er onverhoopt toch foutjes in de advertentietekst of optie lijst staan. Controleer dus altijd op punten die u als koper belangrijk vindt. Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele fouten.
Total-Drive Motorcycles
Jop Joosten
Doctor Huub Van Doorneweg 26C
5753 RJ Deurne
info@total-drive.nl
+31 621340524
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde viertaktmotor, viercilinders-in-lijn |
Boring x slag | 84 mm x 84 mm |
Cilinder inhoud | 1352 cc |
Comp. verhouding | 12.0:1 |
Kleppen | DOHC, 16 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: φ 44 mm x 4 (Mikuni) |
Ontsteking | Digitaal |
Vermogen | 193 pk / 142 kW bij 9500 tpm |
Max. koppel | 154 Nm bij 7500 tpm |
Koppeling | Meervoudige natte platenkoppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2,625 (42/16) |
Overbrenging | O-ringketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 22 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Monocoque, aluminium |
Vering voor | Upside-downvoorvork (43 mm) met “top-out”-veren, Ingaande demping: 13-traps. Uitgaande demping: 11-traps. Veervoorspanning: Volledig instelbaar |
Vering achter | Bottom-Link Uni-Trak met gasgevulde schokdemper, Inveerdemping: Traploos, Uitveerdemping: Traploos, Veervoorspanning: Volledig instelbaar |
Remmen voor | Dubbele, semizwevende wave-type remschijven (310 mm). Remklauw: Vierzuigerremklauw, dubbel radiaal gemonteerd, 4 remblokken |
Remmen achter | Enkele 250mm wave-type-remschijf. Remklauw: tweezuigerremklauw |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
Achterband | 190/50ZR17M/C (73W) |
Wielbasis | 1460 mm |
Lengte | 2170 mm |
Breedte | 760 mm |
Hoogte | 1170 mm |
Zithoogte | 800 mm |
Drooggewicht | 220 kg |
Leverbare kleuren | Metallic Midnight Sapphire Blue, Atomic Silver |
Beschrijving | Vernieuwd topmodel. Dankzij wijzigingen aan de motor en het uitlaatsysteem voldoet de ZZR1400 voor 2008 aan de strenge Euro III-emissienormen. Door vermindering van het mechanische geluid zijn niet alleen vermogensvallen geminimaliseerd, maar is tevens het algemene motorkarakter verbeterd en is het maximumvermogen verhoogd. De ZZR1400 heeft een krachtige, zelfverzekerde uitstraling die alleen te vinden is bij 's werelds zwaarste motorfietsen. |
Total Drive Motorcycles, dé plek voor alles wat met motoren te maken heeft. Of je nu graag een nieuwe motor wil kopen of op zoek bent naar motoronderhoud, bij ons ben je aan het juiste adres.
Jouw motor verdient de beste zorg en aandacht, dat begrijpen we bij Total Drive als geen ander. Met meer dan 9 jaar aan ervaring beschikken wij over de juiste kennis voor jouw motor. Of het nu gaat om kleine onderhoudsbeurten, grote beurten, reparaties of een diagnose, wij staan voor je klaar om jouw motor weer in topvorm te krijgen. Alles om ervoor te zorgen dat jouw motor soepel en veilig blijft rijden.
 | Deurne, Noord-Brabant |
 | 06-21340524 |
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken