Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER DUKE R - 2020

Garantie: Ja
5400 Km
Oranje
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Het gaat hier om een hele mooie KTM 1290 Super Duke R, bekend als 'The Beast' dankzij zijn brute 1301cc V-twin en agressieve rijgedrag. Deze naked bike combineert pure performance met high-end elektronica zoals tractiecontrole, rijmodi en een quickshifter. Klaar voor de volgende rit, zowel op straat als op het circuit.
Afkomstig van de eerste eigenaar en nieuw door ons geleverd. Voorzien van vele accessoires
Opties en Accessoires:
Quickshifter+,
Motor Slip Regulation (MSR),
Track Pack,
Performance Mode,
Suspension Pro,
Launch Control,
Anti-Wheelie Mode,
9-staps Traction Control,
Throttle Response Adjustment,
Adaptive Brake Light,
KTM My Ride,
Cornering ABS,
Instelbare WP Apex vering,
TFT-dashboard,
LED-verlichting rondom,
Akrapovic uitlaat,
Bar end spiegels,
Anderen hevels,
Korte plaathouder,
Valdoppen,
Powerparts




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion