Nieuwsbrief:

KTM  890 SMT - 2024

Garantie: Ja
6000 Km
Oranje/Wit/Zwart
ktm - 890-smt
ktm - 890-smt
ktm - 890-smt
ktm - 890-smt
ktm - 890-smt
ktm - 890-smt
ktm - 890-smt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Het gaat hier om het nieuwe model KTM 890 SMT, betreft een BTW motor!
Techpack reeds ingeladen

Wat krijg je als je een vleugje toeren toevoegt aan een grote portie onverslaanbare asfaltprestaties en eindigt met een sterke scheut Supermoto-erfenis? Je krijgt de geheel nieuwe KTM 890 SMT. Zonder compromissen en zonder addertjes onder het gras gaat de KTM 890 SMT verder waar de iconische KTM 990 SMT was gebleven, met een prestatie- en handlingpakket dat zich een weg baant naar de top van het middelzware sporttoersegment.
Opties en Accessoires:
ABS, BTW Motor, Cruise control, Donker getint windscherm, Fabrieksgarantie, Rijmodi, Techpack, TFT Display, Traction control, Up&Down Quickshifter




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2010 - Toen de straatversie van de S 1000 RR in 2010 op de markt kwam gaf de fabriek een vermogen van 193 pk op, waarmee de machine meteen de sterkste in zijn klasse zou zijn. De Kawasaki ZX-10R leverde "slechts" 188 pk. Maar de BMW gooide er op de vermogensbank liefst 208 pk uit. Ook bij vergelijkende testen door motorbladen gooide de machine hoge ogen, door zijn bruikbaarheid op de openbare weg. De circuittesten waren minder overtuigend. De superbike racer debuteerde verdienstelijk met de coureurs Troy Corser en Ruben Xaus in 2009, maar in de eerste jaren moest men het hoofd buigen voor de meer ervaren concurrenten van Ducati, Yamaha en Suzuki en de eveneens debuterende Aprilia RSV 4. In 2010 werden Corser en Xaus dertiende en zeventiende in het kampioenschap, in 2011 elfde en vijftiende.
© 2000 - 2025 Motoroccasion