Nieuwsbrief:

MASH  SIX HUNDRED 650 - 2023

838 Km
Blauw
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Zeer nette en jonge Mash Six Hundred 650 met slechts 800km incl:

  • Garantie
  • Kleine onderhoudsbeurt
  • Bruin zadel

Zeer jonge en leuke Mash Six Hundred die klaar staat voor uw woon/werk/vakantie traject!

Motor is door ons nieuw verkocht en komt rechtstreeks van de eerste eigenaar!

Standaard geschikt voor het A2 rijbewijs!

Een moderne klassieker, dat is wellicht de beste omschrijving voor de geheel nieuwe Six Hundred 650 Classic motorfiets. Op en top retro en toch voorzien van moderne Euro5 techniek en een modern ABS remsysteem. Ook aan zichtbaarheid is gedacht, zo is de koplamp volledig voorzien van LED verlichting en ook aan de achterzijde zien we LED in het achterlicht. Veel aandacht is besteed aan de algehele afwerking. Het fraaie British Green in combinatie met crème accenten en het gebruik van chrome doet je denken aan de Britse motorfietsen van weleer. Het 3D Mash logo op de tank maakt het geheel af. Ook leverbaar in donkerblauw en geschikt voor het A2 rijbewijs.

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Mash
Model Six Hundred 650
Kleur Blauw
Segment Retro
Cilinderinhoud 647 cc
Kilometerstand 838 km
Bouwjaar Feb 2023
Garantie 6 maanden
Marge/BTW Marge

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion