Nieuwsbrief:

MASH  X-RIDE 650 TRAIL - 2024

Nieuw
Wit
mash - x-ride-650-trail
mash - x-ride-650-trail
mash - x-ride-650-trail
mash - x-ride-650-trail
mash - x-ride-650-trail
mash - x-ride-650-trail
mash - x-ride-650-trail
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Jarenlang hebben de 500cc en 600cc Trails de motorfietsmarkt grotendeels bepaald. Sindsdien zijn deze hardcore Trails geëvolueerd tot zwaardere, krachtigere, technologische, dure crossover- of SUV-motorfietsen, die onverbiddelijk afstand nemen van de oorspronkelijke filosofie van een eenvoudige, zuinige motorfiets die voor iedereen toegankelijk is.

Terug naar de roots, introduceert Mash een nieuwe 650cc Trail: De X-Ride 650 18/21

Uiteraard is hij net als zijn voorouders uitgerust met een lucht/olie gekoelde “bigmono”. Deze moderne en trillingsvrije 644cc-motor met dry-sump carter heeft 4 radiale kleppen en levert 40 pk. Ontwikkeld door MASH volgens specificaties, is hij ingebouwd in een gloednieuw chassis en nieuwe exclusieve “Fast Ace” vering. De instellingen zijn gemaakt om de meest optimale verhouding tussen prestaties en comfort te bieden, zowel op de weg als in het terrein.

Enkele van de technische kenmerken:

  • USB aansluiting
  • 43mm “Fast Ace” voorvork met instelbare rebound en compressie
  • Nieuwe versterkte aluminium achterbrug met lintsysteem voor een betere progressiviteit
  • Nieuwe “off road” uitlaatlijn voor gewichtsbesparing
  • Gemengde profielbanden met GOUD geanodiseerde aluminium velgen
  • Nieuw voorspatbord
  • Origineel bagagerek achteraan

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland, inclusief BPM en inclusief afleveringskosten.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Mash
Model X-Ride 650 Trail
Kleur Wit
Segment Retro
Cilinderinhoud 647 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€6.799,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€6.999,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion