Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  1200 SPORT - 2007

Garantie: Nee
49985 Km
Zwart
moto-guzzi - 1200-sport
moto-guzzi - 1200-sport
moto-guzzi - 1200-sport
moto-guzzi - 1200-sport
moto-guzzi - 1200-sport
moto-guzzi - 1200-sport
moto-guzzi - 1200-sport
moto-guzzi - 1200-sport
moto-guzzi - 1200-sport
moto-guzzi - 1200-sport
moto-guzzi - 1200-sport
moto-guzzi - 1200-sport
moto-guzzi - 1200-sport
moto-guzzi - 1200-sport
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer nette en mooie 1200 sport ingeruild op een nieuwe  Moto Guzzi Stelvio

Voorzien van een  Agostini uitlaat voor de mooie Guzzi sound.

Voorzien van alle boekjes en nota's van gedane onderhoud.

Net door ons voorzien van nieuwe olie en filter.

Motor staat op een nieuwe voorband maar ook de achterband is nog ok.

Voorzien van de originele solo seat en windscherm.

En als extra nog voorzien van een achterdrager waar een tas of eventuele topkoffer op kan.

Kom langs voor proefrit en of bezichtiging de motor staat klaar.




 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl
  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
Alarmverlichting, Bagagerek, Cardan aandrijving , Customuitlaten, dempers, andere en uitlaatsystemen, instructieboek, onderhoudsboekjes, origineel sleutel set, solo seat, Sportuitlaat, topkofferdrager, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion