Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  CALIFORNIA VINTAGE - 1980

Bouwjaar:
1980
Kleur:
Wit
Vermogen:
45 kW
Teller:
53.948 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Moto Guzzi V 1000 G5 van 1980 bijna belasting vrij
voorloper van de moto guzzi california 
Motor is in goede staat , starten lopen en rijdt prima
Motor wordt in principe zonder garantie verkocht
Motor is al jaren in bezit van huidige eigenaar , wegens omstandigheden nu te koop
 

  • Bij aankoop van een motor 7 dagen gratis all risk verzekering !

    Bij ons zonder bijkomende kosten , zoals afleveringskosten of rijklaar maak kosten, bij aankoop motor 20% korting op kleding en helmen.

    Onze motoren worden afgeleverd met afleveringsbeurt, hierbij wordt vervangen wat nodig is om veilig op weg te kunnen.

    Motoren worden allemaal verkocht met garantie !

    Inruil ? Ja graag.

    Kijk op onze website voor alle motoren en bromfietsen / scooters.

    Let ook op onze winterbeurt aktie met stalling !

    Hoeve Motoren
    Westeinde 92
    7711 CM Nieuwleusen

    www.hoevemotoren.nl

    info@hoevemotoren.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Hoeve Motoren
Westeinde 92
Nieuwleusen
Plan de route
06-22601182
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion