Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  CALIFORNIA VINTAGE - 1980

Garantie: Nee
53948 Km
Wit
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
moto-guzzi - california-vintage
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Moto Guzzi V 1000 G5 van 1980 bijna belasting vrij
voorloper van de moto guzzi california 
Motor is in goede staat , starten lopen en rijdt prima
Motor wordt in principe zonder garantie verkocht
Motor is al jaren in bezit van huidige eigenaar , wegens omstandigheden nu te koop
 

  • Bij aankoop van een motor 7 dagen gratis all risk verzekering !

    Bij ons zonder bijkomende kosten , zoals afleveringskosten of rijklaar maak kosten, bij aankoop motor 20% korting op kleding en helmen.

    Onze motoren worden afgeleverd met afleveringsbeurt, hierbij wordt vervangen wat nodig is om veilig op weg te kunnen.

    Motoren worden allemaal verkocht met garantie !

    Inruil ? Ja graag.

    Kijk op onze website voor alle motoren en bromfietsen / scooters.

    Let ook op onze winterbeurt aktie met stalling !

    Hoeve Motoren
    Westeinde 92
    7711 CM Nieuwleusen

    www.hoevemotoren.nl

    info@hoevemotoren.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hoeve Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1955 - In 1955 besloot men bij BMW zowel de voor- als de achterkant van de motorfietsen te verbeteren. De telescoopvork werd vervangen door een Earles schommelvoorvork en de plunjervering door een gewone achtervork met twee veer/dempereenheden. Dat zorgde voor een beter weggedrag, maar had ook nadelen: de schommelvork was eigenlijk ouderwets en stuurde bovendien zwaar, omdat er een flink gewicht heen en weer gezwaaid moest worden
© 2000 - 2025 Motoroccasion