Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  GRISO 1200 8V - 2008

Garantie: Ja
45580 Km
Wit
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
 Moto Guzzi 1200 GRISO 8V.

Blijft een stoere en aparte motorfiets die je niet veel tegen komt.

Zeer net exemplaar compleet met veel extra. Zoals windscherm Brembo verstelbare hevels en bagagerek. 

Los zitten er nog bij van het merk Hepco & Becker tassen met beugels. En een achterspatbord met cardan bescherm beugel.

Veel onderhoudshistorie zit en nog bij samen met de rekening van de nokkenasmodificatie. 

Motor staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging. 
 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
Alarmverlichting, Bagagerek, Boordcomputer, Cardan aandrijving , garantie, instructieboek, Kofferset, onderhoudsboekjes, origineel sleutel set, Originele uitlaat, topkofferdrager, Windscherm, Zadeltasbeugels, Zadeltassen, zijkofferrek




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1997 - In 1997 werd de R 1200 C-serie geïntroduceerd. Met deze cruiser betrad BMW een pad dat men tot dan toe gemeden had. Cruisers en customs van de Japanse concurrentie hadden intussen allemaal een V-twin motorblok gekregen, om de gelijkenis met het "origineel" van Harley-Davidson zo dicht mogelijk te benaderen. BMW gebruikte een grotere versie van de oilhead-boxermotor en bracht de R 1200 C uit, die meteen een hoofdrol speelde in de James Bond film Tomorrow Never Dies. De machine leek op geen enkele manier op de gangbare cruisers, men had juist zijn best gedaan om de telelever voorvork optisch zo goed mogelijk uit te laten komen, net als de enkelzijdige achterwielophaning, waarbij het paralever-systeem achterwege was gelaten. De R 1200 C werd nog enkele malen opgewaardeerd en er kwam ook een meer toergerichte versie, de R 1200 CL. Er werden in totaal ongeveer 41.000 machines geproduceerd, en in 2004 verdwenen de BMW Cruisers weer van de markt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion