Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  NORGE GT ABS - 2012

Bouwjaar:
2012
Kleur:
Wit
Vermogen:
75 kW
Teller:
51.513 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
moto-guzzi - norge-gt-abs
moto-guzzi - norge-gt-abs
moto-guzzi - norge-gt-abs
moto-guzzi - norge-gt-abs
moto-guzzi - norge-gt-abs
moto-guzzi - norge-gt-abs
moto-guzzi - norge-gt-abs
moto-guzzi - norge-gt-abs
moto-guzzi - norge-gt-abs
moto-guzzi - norge-gt-abs
moto-guzzi - norge-gt-abs
moto-guzzi - norge-gt-abs
moto-guzzi - norge-gt-abs
moto-guzzi - norge-gt-abs
moto-guzzi - norge-gt-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Moto Guzzi Norge 8V sinds 2014 is deze motor bij ons bekend met onderhoud.

Toen verkocht met een km stand van 10000 Km .

Voorzien van de laatste nokkenasmodificatie.

Alle rekeningen en boekjes zitten er ook gewoon netjes bij.

Voorzien van de originele 3 delige kofferset, electrisch verstelbare ruit en handvatverwarming.

Net voorzien van een nieuwe voorband en afleverbeurt.

Motor staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

De koffie staat klaar.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Cardan aandrijving , garantie, Handvat verwarming, In hoogte verstelbare ruit, instructieboek, Kofferset, middenbok, onderhoudsboekjes, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Topkoffer, topkofferdrager, USB aansluiting, zijkofferrek




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Koeman Motoren
Handelsweg 15
Huizen
Plan de route
035-5254276
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion