Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Dwarsgeplaatste 90° Vtwin-motor, vloeistofgekoeld met Ride-by-Wire |
Boring x slag | 96 mm x 96 mm |
Cilinder inhoud | 1042 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | 4 |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 115 pk / 84.6 kW bij tpm |
Max. koppel | 105 Nm bij 6750 tpm |
Koppeling | Oliegesmeerde koppeling, hydraulisch aangestuurd |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, 49/89 verhouding |
Verhouding | |
Overbrenging | Cardanaandrijving |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | Volledig instelbare USD Öhlins Smart EC2.0 voorvork Ø43 mm, met semiactieve demping van de in- en uitvering |
Vering achter | Volledig instelbare Öhlins TTX Smart EC2.0 monoshock, met semi-actieve demping van de in- en uitvering, instelbare voorspanning op afstand. |
Remmen voor | Twee zwevende schijven Ø320 mm, Brembo monobloc radiale remklauwen met 4 zuigers. Radiale hoofdcilinder voor Bochten-ABS. |
Remmen achter | Enkele schijf Ø280 mm, Brembo remklauw met 2 zuigers. Bochten-ABS |
Voorband | Gegoten aluminium, 17″x3,5″ – TPMS |
Achterband | Gegoten aluminium, 17″x 6″ - TPMS |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 815 mm |
Drooggewicht | 215 kg |
Leverbare kleuren | Grigio Avanguardia, Verde 2121 |
Beschrijving | Full LED koplamp met DRL, bochtenverlichting, LED-indicatoren, bochtenABS en Moto Guzzi tractiecontrole, cruisecontrol, rijmodussen, instrument met Full colour-TFT-scherm, adaptieve aerodynamica, elektrisch regelbare windscherm, TPMS (bandenspanningsbewakingssysteem), handvatverwarming, Up/down-quickshifter, Moto Guzzi MIA.



Een versie die de Touring- en Roadster-kenmerken van dit model tot het uiterste drijven. De V100 Mandello S onderscheidt zich door zijn speciale afwerkingen, uitgebreide standaarduitrusting en technologie?n die het rijden nog leuker, beter beschermd en pittiger maken. Het is puur rijplezier op twee wielen, het resultaat van meer dan een eeuw van innovaties onder de naam van Moto Guzzi. |
| Dealerschappen: APRILA, KAWASAKI, KTM, MIA, CAN-AM, DUCATI, HONDOTO GUZZI, MOTO MORINI, PIAGGIOSUZUKI, TRIUMPH, YAMAHA |
Een nieuwe motor?
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
 | Bodegraven, Zuid-Holland |
 | 0172-650005 |
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken