Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 SPORT - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
GROEN
Vermogen:
50 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: TLM'S New Bikes
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 450 afleverkosten.

Terugkeer van een legende: de
legendarische V7 Sport is weer terug
van weggeweest, maar nu in een nieuw
jasje en voorzien van diverse
upgrades. Zo is deze motor uitgerust
met een USD voorvork met dubbele
remschijven en radiaal gemonteerde
remklauwen, bochten-ABS, zesspaaks
lichtmetalen velgen, DRL, 3 rijmodi en
cruise control!=. De V7 sport is
verkrijgbaar in het klassieke Legnano
groen, of modern grijs en komt
standaard met 2 jaar fabrieksgarantie.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
TLM Nijmegen
Lagelandseweg 66
Nijmegen
Plan de route
024-3711111
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion