Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Uw exclusief dealer voor Honda,Suzuki,Aprilia en Moto
Morini
Altijd 150 occasions op vooraad
Kijk op www.motoroost.nl voor ons aanbod
Profiteer van onze gunstige financieringen of van de
uitgestelde betalings aanbieding
Tevens kunnen we ook voorzien van een betaalbare en
kwalitatief goede verzekering
We maken graag uw offerte
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Transversale 90 ° V ‐ twin, twee kleppen per cilinder (titaniuminlaat). |
Boring x slag | 84|77 |
Cilinder inhoud | 853 |
Comp. verhouding | 10.5: 1 |
Kleppen | 2 kleppen met lichtmetalen stoters en tuimelaars per cilinder |
Brandstof toevoer | Brandstofsysteem Elektronische injectie; Ø 52 mm enkele gasklephuis. |
Ontsteking | |
Vermogen | 80 |59|7.750 |
Max. koppel | 80|5.000 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 23 l (5 reserve). |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | dubbel wiegframe van ALS-staal met uitneembare elementen. |
Vering voor | Ondersteboven hydraulische telescopische vork Ø 41 mm, met instelbare verlenging en veervoorspanning. |
Vering achter | Achterbrug Dubbelzijdig met zijdelingse monoschokdemper, verstelbaar verlenging en veervoorspanning |
Remmen voor | Dubbele roestvrijstalen zwevende schijf Ø 320 mm, radiale Brembo-remklauwen met 4 tegenovergestelde zuigers. |
Remmen achter | 58/5000 Roestvrij stalen schijf Ø 260 mm, zwevende 2 zuigers remklauw |
Voorband | 110/80. |
Achterband | 150/70. |
Wielbasis | 1530 |
Lengte | 2240 |
Breedte | 950 |
Hoogte | |
Zithoogte | 830 |
Drooggewicht | 208 |
Leverbare kleuren | zilvergrijs |
Beschrijving | Eenvoudige vormen, handelbaarheid en rijcomfort zijn de elementen waarmee de V85 TT zich onderscheidt, waarbij zijn design en stijl de taal spreken van vrije geesten die kilometers asfalt achter zich willen laten.
De V85 TT voegt klassieke stijldetails uit de offroad-wereld op een natuurlijke manier samen met geavanceerde hightech, zoals het digitale dashboard en de led-verlichting voor en achter. In de dagrijverlichting van de koplamp is duidelijk het silhouet van de beroemde Moto Guzzi-adelaar herkenbaar.
Een kuip heeft de V85 TT niet, maar zijn ruitje van donkergetint plexiglas en handbeschermers maken hem tot een echte allseason-motorfiets, die altijd klaar staat voor het avontuur wanneer je daar zin in hebt. |
| Dealerschappen: APRILIA, HONDA, MOTO MORINI, NIMOTO, SUZUKI |
Neem een kijkje in onze showroom boordevol nieuwe4 en jong gebruikte motoren voor zeer aantrekkelijke prijzen.
Wij zijn officieel dealer van Honda, Suzuki, Aprilia en Motomorini. Kunt u niet vinden wat u zoekt? Bezoek onze winkel of neem contact met ons op.
| Enter, Overijssel |
| 0548-512655 |
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van APRILIA