Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 85 TT - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
Groen
Vermogen:
56 kW
Teller:
9.249 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
V 85 TT van Moto Guzzi.

Bij ons in meerder kleuren voorradig en eventueel ook nieuw te leveren. 


Voorzien van een originele Aluminum topkoffer.

Motor heeft nog 12 maanden fabrieksgarantie.

Leuke All Road met cardan aandrijving. En nog eens wat anders dan de bekende All Roads.

Standaard uitgevoerd met TFT scherm verschillende rijmodi en Cruise controll.

Het gaat hier om het verbeterde model onder andere  met Tubeless Velgen.

Motor staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Koeman Motoren
Handelsweg 15
Huizen
Plan de route
035-5254276
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creƫren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creƫren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiƫle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van Belgiƫ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion