Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 85 TT TRAVEL - 2025

€ 14.949,- € 16.449,-
Garantie: Ja
Nieuw
Bronso deserto
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
PROFITEER DEZE MAAND NOG VAN DE SPECIALE VOORRAAD ACTIE!!

De Moto Guzzi V85 TT Travel zorgt ervoor dat elke rit een avontuur wordt. De standaard complete uitrusting maakt dat heel duidelijk, van het beschermende Touring windscherm, het verwarmde zadel en handvatten tot de stevige zijkoffers met hun royale inhoud. Een uitgebreid elektronisch en multimediapakket verhoogt niet alleen de veiligheid en het rijplezier, maar benadrukt ook de kwaliteiten van de motor voor reizen op middellange en lange afstand. Het maakt niet uit hoe ver weg de bestemming is, het gaat om het plezier om er te komen.

De Moto Guzzi V85 TT Travel is ontworpen om er een geweldige reis mee te maken. Het heeft namelijk een 23-liter brandstoftank en voorzieningen zoals zijwindgeleiders en een extra hoog, verticaal verstelbaar windscherm, dat maximale bescherming biedt op snelwegen en bij koud weer.

De Moto Guzzi V85 TT Travel is altijd klaar voor vertrek, compleet met bagage en een passagier, ongeacht de periode van het jaar. Dat komt omdat hij wordt geleverd met het meest uitgebreide standaard uitrustingspakket van het hele V85-gamma, inclusief instelbare voorbelasting van de achterschokdemper, verwarmd zadel en handvatten, een hoger dan normaal Touring windscherm voor meer bescherming en Urban zijkoffers (de rechter koffer heeft een inhoud van 37 liter en kan een integraalhelm bevatten, terwijl de andere een inhoud heeft van 27,5 liter).

De Moto Guzzi V85 TT Travel wordt geleverd met een 6-assige IMU, ABS (ook in bochten) en Cruise Control. Ook inbegrepen is Moto Guzzi MIA, het multimediasysteem dat je smartphone verbindt met de motorfiets en de functies van het bedieningspaneel uitbreidt. Het activeert ook de Custom rijmodus, die een vijfde optie toevoegt aan de bestaande Road, Sport, Rain en Off-road instellingen. Deze wordt alleen standaard geleverd op de V85 TT Travel en stelt de rijder in staat om het vermogen, de tractiecontrole en het ABS volledig zelf in te stellen.

Wij zijn officieel dealer van CFMoto, Kymco, Moto Guzzi, Aprilia, Piaggio en Vespa.

Ook zijn wij zijn al jaren één van de grootste leveranciers van scooters, bromfietsen en motorscooters in de regio rond Eindhoven. Naast een enorm assortiment scooters, motorscooters, bromfietsen en snorfietsen kun je bij ons terecht voor alles wat hiermee te maken heeft: sloten, helmen, onderdelen enaccessoires.

Openingstijden:

Dinsdag t/m Vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.
Zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Van Den Burg Eindhoven
Bisschop Bekkerslaan 8
5628 RA Eindhoven





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van den Burg Eindhoven
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion