|
Motor | Vier cilinder 4 tact |
Boring x slag | 79|55 |
Cilinder inhoud | 1078 |
Comp. verhouding | 13:1 |
Kleppen | 16 kleppen DOHC |
Brandstof toevoer | Multipoint injectie |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 154|113|10700 |
Max. koppel | 117|8100 |
Koppeling | Natte platenkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 13/38 |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Stalen tubular trellis frame |
Vering voor | Upside down telescoopvork |
Vering achter | Progressieve monoshcck schokdemper |
Remmen voor | 320 mm dubbele zwevende remschijf |
Remmen achter | 210 mm enkele schijf |
Voorband | 120-70 ZR 17 |
Achterband | 190-55 ZR 17 |
Wielbasis | 1410 |
Lengte | 2020 |
Breedte | 760 |
Hoogte | |
Zithoogte | 805 |
Drooggewicht | 185 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De Brutale 1078RR vormt de absolute top van de Brutale piramide, en dus van de hele nakedklasse, need we say more? De schitterende Brutale wordt in deze topversie aangevuld met een enorm krachtig motorblok en top rijwielcomponenten. De nieuwe radiale Brembo Monobloc remklauwen, vederlichte Brembo wielen en volledig instelbare Marzocchi voorvork zijn ongezien in de nakedklasse.
|