Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  BRUTALE 1078 RR - 2009

Garantie: Ja
23993 Km
ROOD / GRIJS
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel MV Agusta dealer sinds 2006) biedt aan:

MV Agusta Brutale 1078 RR uit 2009 met slechts 23.993km. Motorfiets van tweede eigenaar/liefhebber. Wij hebben deze motor ook altijd voor onderhoud gehad. Onderhoud historie aantoonbaar vanzelfsprekend

PRACHTIG exemplaar zowel optisch als technisch zoals je niet vaak meer ziet.

Voorzien van vele accessoires:
- MV Agusta accessoires Zadel rijder en Duo passagier
- MV Agusta accessoires CNC gefreesde opklapbare rem,- en koppelingshendel met 1078
- MV Agusta accessoires Arrow titanium raceuitlaat met aangepaste ECU
- MV Agusta accessoires Carbon achterwiel hugger
- MV Agusta accessoires Carbon blok cover
- MV Agusta accessoires korte kenteken plaat houder
- Moto Corse koppeling cilinder
- Bar-end sportieve spiegels
- Rizoma LED knipperlichten rondom
- Dubbele sleutels en aflevermap.
- Staat op bijna nieuwe Dunlop Sport Smart 2 banden
- Grote beurt (24d km) is reeds uitgevoerd bij binnenkomst, incl nieuwe accu vorig jaar.

Gespreide betaling prive of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1981 - De Yamaha Virago was Yamaha's eerste V-twin cruiser motorfiets, en een van de eerste in massa geproduceerde motorfietsen met een mono-shock achtervering. De fiets werd vernieuwd in 1984. In dat jaar zorgde Harley-Davidson ervoor, bang voor de intrede in de Amerikaanse markt van de Virago en andere nieuwe Japanse cruiser-stijl motorfietsen, dat het importtarief op ingevoerde motorfietsen met meer dan 700 cc in Amerika werd verhoogd. Yamaha omzeilde dat door het 750 cc motornlok te vervangen door een 699 cc versie, terwijl de 920 cc motor werd opgeschroefd tot 1000 cc, en later 1100 cc.
© 2000 - 2025 Motoroccasion