Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

MV AGUSTA  BRUTALE 750 - 2005

Bouwjaar:
2005
Kleur:
N.v.t
Vermogen:
Teller:
38.685 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie ja
mv-agusta - brutale-750
mv-agusta - brutale-750
mv-agusta - brutale-750
mv-agusta - brutale-750
mv-agusta - brutale-750
mv-agusta - brutale-750
mv-agusta - brutale-750
mv-agusta - brutale-750
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Beschrijving
Deze MV agusta Brutale 750 is afkomstig uit het bouwjaar 2005, deze motorfiets heeft een kilometerstand van 38.685 km.
De motor verkeerd in een goede staat, bij aankoop krijgt de motorfiets een onderhoudsbeurt, nieuwe banden en 3 maand garantie.

Algemene gegevens
Kilometerstand: 38685
Motortype: 4 takt,  viercilinder in lijn
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: 2005
Versnellingstype: Voetgeschakeld (6)
Kleur: Zwart/Rood

Technische gegevens (fabrieksopgave)
Cilinderinhoud: 749.4 cc
Aantal cilinders: 4
Vermogen: 92.6 KW / 127 pk
Koppel: 77.4 NM
Droog gewicht: 185 kg

Opties/accessoires
  • MV Agusta navigatiesysteem
  • Handvatverwarming
  • Highsider spiegels
  • Kleine let knipperlichten

 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Erison Motoren
Twentepoort West 34
Almelo
Plan de route
0546-565991
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2005 - De H(igh) P(erformance) 2 (cilinder) serie kwam in 2005 op de markt met als eerste model de HP2, die ook wel HP2 Enduro wordt genoemd nadat er nog twee modellen op de markt kwamen. Met deze serie motorfietsen liet BMW voor het eerst de Form follows function filosofie helemaal los. In feite waren het drie (een enduromotor, een supermotard en een extreme sportmotor) modellen die behalve "plezier" geen enkele functie hadden. Ze vonden feitelijk in alle drie de categorieƫn concurrenten die meer geschikt waren. De Enduro paste in geen enkele enduroklasse, de supermotard kon niet in supermotardwedstrijden worden ingezet en de sportmotor was minder sterk en zwaarder dan een aantal andere sportieve twins. De HP2-serie bestond uit peperdure, maar wel exclusieve motorfietsen, die bestemd waren voor liefhebbers. De HP2 Sport was de eerste BMW productie-boxermotor met dubbele bovenliggende nokkenassen en de eerste productiemotor met een quickshift schakelsysteem.
© 2000 - 2025 Motoroccasion