Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  DRAGSTER 800 - 2017

Garantie: Ja
14726 Km
MAT ZWART
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel MV Agusta Dealer sinds 2006 ) biedt aan:

MV Agusta Dragster 800 EAS uit 2017 met slechts 14.724km. Dragster van eerste eigenaar.

Compleet en niet van nieuw te onderscheiden.

Voorzien van:
- Verkorte kenteken plaat houder onder kontje gemonteerd
- MV Agusta opklapbare / instelbare rem en koppeling hendel
- MV Agusta bar end spiegels
- LED knipperlichten rondom
- Matriz stuurdemper, progressief instelbaar
- Aluminium vakwerk wielen
- EAS Electronic Assistance Shifting, Quick shifter
- Acht standen instelbare Traction Control
- Vier standen instelbare rijmodi, drive by wire
- Volledig instelbare vering
- LED day-time running light

Deze 115 pk drie-cilinder is de dikste motorfiets in zijn segment. Met een afwerking om u tegen te zeggen.

Gespreide betaling privé of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Badge engineering" betekent: Gebruikmaken van een bekend motor­merk om een motorfiets te verkopen. Het beeldmerk of logo (badge) wordt daarbij geplakt op een motorfiets, die het in stijl en kwaliteit niet haalt bij wat onder die naam werd of wordt verkocht. Zo werd in de jaren zeventig, toen Harley-Davidson in handen was van het Amerikaanse consortium AMF, de naam Harley-Davidson op lichte tweetakt motorfietsen geplakt. Deze motoren leken in niets op de modellen van het Ameri­kaanse merk en werden in een overgenomen Italiaanse fabriek gemaakt.Tijdens de zwanezang van AMC, de industriegroep die in het bezit was van de laatste overgebleven Engelse motorfietsmerken, werd badge engineering veelvuldig toegepast. Een triest dieptepunt op dit gebied werd bereikt met de merknaam Indian, tot 1953 synoniem voor een robuuste Amerikaanse motorfiets, maar in dat sluitingsjaar al misbruikt door het En­gelse AMC. Een gunstige uitzondering vormt Triumph. Onder het oude beeldmerk worden nu weer uitstekende motorfietsen gemaakt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion