Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  DRAGSTER 800 RR - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
NARDO GREY / GEEL
Vermogen:
106 kW
Teller:
12.229 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
mv-agusta - dragster-800-rr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel MV Agusta dealer sinds 2006) biedt aan:

MV Agusta Dragster 800 RR EAS ABS van 2019 met 12.229km. Met complete onderhoud historie, tweede eigenaar. Verkeert in absolute NIEUWstaat.

Manikaal onderhouden, geheel historie bij ons gekend. Recent 12.000km gehad en nieuw Pirelli's eronder. Voorzien van keramische coating.

Voorzien van:
- RR uitvoering dus vol instelbare vering
- Zwarte onderpoten vering
- Zwart motorblok met 140pk
- Quick shifter, Tractie control
- Vier standen instelbare rijmodi
- Geavanceerde kleur samenstelling met Nardo grijs, Gele accenten
- CNC Racing koppeling cover zwart doorkijk
- CNC Racing gele drukveertje koppeling
- CNC Racing koppeling druk plaat zwart
- Augustus 2024, 12d km beurt en nieuwe Pirreli banden gemonteerd. 
- Dubbele sleutels, aflevermap, boordgereedschap set

Gespreide betaling mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
DIPI-moto
Phantom 1
Gilze
Plan de route
0161-744040
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Two leading shoe" betekent: Trommelrem waarbij twee remschoenen door een eigen nok worden bediend. Ook wel afgekort als 2LS. Op die manier worden beide remschoenen tegen de draairich­ting van de trommel ingeduwd. Hierdoor kan harder worden geremd dan bij een simplex-systeem, dat gebruikt maakt van een oplopende en een lossende schoen. Een two leading shoerem wordt ook wel duplexrem genoemd. Dergelijke remmen worden nu hoofdzakelijk nog toegepast op cross- een trial- modellen. Algemeen wordt nu gekozen voor schijfremmen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion