Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Te koop: MV Agusta F3 675 (2012) – €9999
• Bouwjaar: 2012
• Kilometerstand: 4.110 km
• 675cc driecilinder – Italiaanse supersport
• Rode uitvoering – echte blikvanger
• Speciaal model – voor liefhebber of verzamelaar
• Zeer lage kilometerstand – bijna nieuwstaat
• Rijklaar
Meer info? Stuur gerust een bericht!
-----
Wij zijn doorlopend op zoek naar vooral BMW-motorfietsen van alle modellen en bouwjaren. (Maar ook andere merken kunt u uiteraard bij ons aanbieden!) Lang stilgestaan, defect, of geschikt voor onderdelen? Geen probleem! Wij ontvangen graag uw aanbod.
Daarnaast bieden wij altijd ongeveer 40 diverse modellen low-budget BMW-motoren aan. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.
Ook voor motoronderhoud en reparaties bent u bij ons aan het juiste adres.
Onze gegevens:
SWIFT MOTOREN B.V.
Zeno van Citiumstraat 4
1349 GK Almere
📧 info@swiftmotoren.nl
📞 036-5255590
Openingstijden:
Dinsdag t/m vrijdag: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 09:00 - 17:00 uur
Bel of mail vrijblijvend!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 3 cilinder |
Boring x slag | mm x mm |
Cilinder inhoud | 675 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Electronische injectie |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 137 pk / 101 kW bij tpm |
Max. koppel | Nm bij tpm |
Koppeling | Natte meerplaten |
Versnellingsbak | 6 versnellingsbak |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Tubular steel trllis frame |
Vering voor | 50 mm upside-down |
Vering achter | cartridge |
Remmen voor | 320 mm zwevende schijven |
Remmen achter | 220 mm enkele remschijf |
Voorband | 120-70-17 |
Achterband | |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Met de 3 cilinder F3 675 brengt MV Agusta één van de meest radicaal vernieuwende motorfietsen ooit op de markt.

Italiaans concept

10 van de 37 wereldtitels die MV Agusta ooit won, werden behaald met een driecilinder. Claudio Castiglioni gelooft nog steeds dat het drieclinderconcept het best mogelijke is voor een middenklasse sportmotor. Gecombineerd met een uitzonderlijk rijwielgedeelte en top-componenten resulteert dit in de meest geavanceerde supersport ooit.

Geavanceerd

De 675 cc drieclinder heeft als eerste productiemotor een contra-roterende krukas. Op het vlak van electronica valt het computergestuurde ride by wire systeem op dat meteen ook gekoppeld werd aan diverse mappings. Het resultaat van alle hi-tech is dat de F3 meteen de sterkste motor in zijn klasse is.Met een boring van 79 mm en een slag van 45,9 mm is de F3 over-vierkant. De korte slag levert een hoog toerental op. Aan 14.500 Opm produceert het F3-blok een maximaal vermogen van maar liefst 128 pk. Het maximaal koppel bedraagt 76 Nm aan 10.600 Opm. Het allerbelangrijkste aan de F3 is allicht de contra-roterende krukas. De F3 is niet alleen de enige Supersport-motor die met dit technisch hoogstandje is uitgerust, maar gewoonweg de allereerste productiemotor. Maar er is meer. Het MVICS (Motor and Vehicle Integrated Control System) kan de vergelijking met de elektronica van fabrieksmotoren doorstaan. Het biedt de rijder de keuze uit 4 motorkarakteristieken. Daar kan telkens nog een op maat uitgestippelde mapping aan toegevoegd worden. Het tractiecontrolesysteem biedt de rijder de keuze uit 8 mogelijke standen. Een knop aan het linkerhandvat bedient het tractiecontrole-systeem. Naast dit motormanagement systeem, is er ook de tractiecontrole en enkele innovatie extra's. De hellingshoeksensor overlegt met het motormanagementsysteem over data als de gasstand, ontsteking en brandstoftoevoer. Het systeem heeft ook interactie met de tractiecontrole. Op die manier wordt er een zo groot mogelijke veiligheid geboden. Daarnaast is er ook nog de 'launch control', die een optimale start en acceleratie garandeert. Dit is gekoppeld aan een anti-wheelie systeem dat het voorwiel laag houdt bij felle acceleratie en er is ook het EAS of Electronically Assisted Shift. Hierdoor kun je schakelen zonder van het gas te gaan.

Exclusief frame

Rond dit uitzonderlijk blok, hoort een al even uitzonderlijk rijwielgedeelte. Het frame is een mix van stalen buizen en aluminium plaatwerk. Zoals het op meerdere MV Agusta's het geval is, komt de instelbare voorvork van Marzocchi en de achterschokbreker van Sachs. Ook bij de remmen vinden we topcomponenten terug, Brembo is leverancier van de beste remonderdelen die er te vinden zijn. Met de F3 schrijft MV Agusta niet alleen een nieuwe en belangrijke bladzijde in zijn eigen geschiedenis, maar worden er ook nieuwe normen gezet in de klasse van de supersportmotoren. Het drooggewicht bedraagt amper 173 kg. De F3 zal beschikbaar zijn in het klassieke MV rood-zilver, in pastelwit en pastelzwart.



 |
Swift Motoren voor in en verkoop motoren, reparatie en onderhoud van alle soorten motoren. Altijd 30 lowbudget motoren op voorraad.
 |
Swift Motoren B.V. |
|
Zeno van Citiumstraat 4
Almere
Plan de route
|
 |
036-5255590
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: APRILIA in 2015 - Met de RSV4 presenteert Aprilia de meest compromisloze supersport motorfiets ooit, afgeleid van raceversie. Ten opzichte van zijn voorganger is het vermogen van de RSV4 met 16 pk toegenomen tot meer dan 200 pk, en is het koppel bij alle toerentallen verder gestegen terwijl het V4-blok tegelijkertijd lichter werd. Daarnaast is het Aprilia Performance Ride Control (APRC) systeem verder doorontwikkeld en is de RSV4 nu ook te voorzien van een V4-MP telemetriekit. De smartphone kan via Bluetooth worden gekoppeld aan de elektronica van de RSV4.
s Werelds beste naked supersporter is nog beter geworden met de introductie van de Tuono V4 1100. De Tuono V4 1100 heeft een nieuwe, naar 1.077cc vergrote krachtbron met 175 pk en een maximumkoppel van 120 Newtonmeter. Andere highlights van de Tuono V4 1100 zijn een vernieuwd chassis voor een nog betere handling, een verder verfijnd APRC-systeem, de beschikbaarheid van het V4-MP telemetrie-systeem en nieuwe kleurstellingen.
Aprilia introduceert in Utrecht een nieuwe versie van de Caponord 1200 die afwijkt van de gebaande paden en multifunctioneel is, en geschikt voor iedere trip. Hij is veelzijdiger, comfortabeler en prima uitgerust. De tweecilindermotor levert topprestaties en net als alle Aprilia s beschikt hij over een prima chassis en technologische voorzieningen als ADD, de semi-actieve wielophanging, dat zich automatisch aan de omstandigheden en het wegdek aanpast. Wanneer het rijden op moeilijk begaanbare paden een avontuur wordt biedt Aprilia de Caponord 1200 Rally, die overigens ook prima gebruikt kan worden voor woon-werkverkeer.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van KTM