Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Deze MV Agusta Rivale 800 is een zeldzame verschijning op de weg. Italiaans Design, brute prestaties en pure emotie komen samen in deze exclusieve ''supermoto-stijl'' naked bike.
Deze motor bevindt zich in zeer nette staat, is netjes onderhouden, heeft een mooie lage km stand en is voorzien QD-uitlaat.
- Kom vrijblijvend langs voor bezichtiging en/of een proefrit. De koffie staat klaar.
Openingstijden:
Di: 9:00 tot 17:00, 19:00 tot 22:00
Wo: 9:00 tot 17:00
Do: 9:00 tot 17:00, 19:00 tot 22:00
Vr: 9:00 tot 17:00
Za: 9:00 tot 17:00
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 3- cilinder, 4 takt, 12-kleppen |
Boring x slag | 79 mm x 79 mm |
Cilinder inhoud | 798 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 125 pk / 92 kW bij 12,000 tpm |
Max. koppel | 84 Nm bij 8,600 tpm |
Koppeling | Nat, Multiplaat |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 liter |
Topsnelheid | 245 km/u |
ABS | ja |
Frame | ALS stalen trellis frame |
Vering voor | Marzocchi upside down, telescopisch hydraulische vork met verstelbare compressiedemping en externe veerpreload |
Vering achter | Progressieve Sachs, enkele schokdemper met rebound en compressie, verstelbare veer |
Remmen voor | Dubbel zwevende schijf 320mm, Stalen remschijf |
Remmen achter | Enkele stalen schijf 220mm |
Voorband | 120/70 - ZR 17 M/C (58 W) |
Achterband | 180/55 - ZR 17 M/C (73 W) |
Wielbasis | 1,410 mm |
Lengte | 2,070 mm |
Breedte | 885 mm |
Hoogte | |
Zithoogte | 881 mm |
Drooggewicht | 178 kg |
Leverbare kleuren | Red/Silver, Pearl Ice White |
Beschrijving | |
Onze showroom/werkplaats is gevestigd in Stroe.
Onze werkzaamheden zijn:
- verkoop motoren
- verkoop motorkleding / accessoires
- reparatie
- onderhoud
- bandenservice
- restauratie
Wilt u een kijkje komen nemen in onze showroom? Maak gerust een afspraak, dan staat de koffie klaar! Contactgegevens 06-27158823 / 06-22861644
 |
Beugol Motoren |
|
Garderbroekerweg 59
Kootwijkerbroek
Plan de route
|
 |
0342484550
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 2013 - BMW Motorrad presenteert op het Concorso d’Eleganza Villa d’Este (24 t/m 26 mei) in Italië een zeer bijzonder model: de BMW Concept Ninety. Twee jubilea vormden de aanleiding voor de ontwikkeling van deze motorfiets: 90 jaar BMW Motorrad en de 40ste verjaardag van de BMW R 90 S, het sportieve icoon van BMW Motorrad uit de jaren ’70. De BMW Concept Ninety is door BMW Motorrad Design ontworpen in samenwerking met Roland Sands Design uit Californië. Voormalig motorcoureur Roland Sands en zijn team zijn een begrip in de wereld van custom bikes.
De BMW R 90 S werd in 1973 geïntroduceerd als het vlaggenschip van de ‘Stroke Six’ range. Met een topsnelheid van net boven de 200 km/u was hij een van de snelste motorfietsen van zijn tijd. Dit resulteerde in een groot aantal prijzen in verschillende raceseries. Met zijn aerodynamische ontwerp was de BMW R 90 S zijn tijd vooruit. Zo was het de eerste motorfiets met een standaard stroomlijnkap aan de voorzijde. Verder viel de BMW R 90 S op door zijn sportief vormgegeven achterzijde en Daytona Orange lakkleur.
De BMW Concept Ninety is een eerbetoon aan deze trendsetter van toen, die uitgegroeid is tot een van de design-iconen van BMW Motorrad. Het model waarop deze sportieve motorfiets -met een luchtgekoelde tweecilinder boxermotor- is gebaseerd, is duidelijk te herkennen. Dat geldt onder meer voor de kappen, de tank, de zitting, de achterzijde, de ronde koplamp en de klassiek vormgegeven velgen. Doordat het motorblok en het chassis zwart zijn, lijken ze los te staan van de aerodynamische body. Het met de hand gebouwde bodywork is van aluminium en geheel met de hand gemaakt. De oranje lakkleur is een duidelijke verwijzing naar het Daytona Orange van de BMW R 90 S.
Bij het ontwerpen en bouwen van de BMW Concept Ninety werkte BMW Motorrad Design nauw samen met de custom bike-specialisten van Roland Sands Design. Dit bedrijf liet zijn ‘handtekening’ vooral achter op de mechanische gedeelten en het motorblok. De custom bike-specialisten richtten zich hoofdzakelijk op de typische boxerelementen van de motor. Hoogtepunten van het werk van Roland Sands Design zijn de motorbeschermplaat, het kleppendeksel en het uitlaatsysteem. Die onderdelen werden op een bijzondere manier gepolijst, waardoor ze een prachtig contrast vormen met het zwart van de andere motoronderdelen.
Overigens is de BMW Concept Ninety niet alleen een sieraad voor het oog, er kan ook gewoon mee gereden worden. De motorfiets en alle onderdelen zijn ontworpen om topprestaties te leveren. Net als destijds bij de BMW R 90 S.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken