Nieuwsbrief:

PIAGGIO  MEDLEY S - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
BLU ARDESIA
Vermogen:
13 kW
Teller:
1 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
piaggio - medley-s
piaggio - medley-s
piaggio - medley-s
piaggio - medley-s
piaggio - medley-s
piaggio - medley-s
piaggio - medley-s
piaggio - medley-s
piaggio - medley-s
piaggio - medley-s
piaggio - medley-s
piaggio - medley-s
piaggio - medley-s
piaggio - medley-s
piaggio - medley-s
piaggio - medley-s
piaggio - medley-s
piaggio - medley-s
piaggio - medley-s
piaggio - medley-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

NIEUWE PIAGGIO MEDLEY S 200cc  BLU ARDESIA 2025

De Piaggio Medley S 200 is een moderne en sportieve scooter die uitstekende prestaties combineert met praktisch gemak en geavanceerde technologie. Hij is uitgerust met een krachtige 17,7 pk eencilindermotor, vloeistofgekoeld en voorzien van elektronische injectie en Start&Stop-systeem, en voldoet aan de Euro 5+ emissienorm. Dit zorgt voor soepel rijgedrag en een laag brandstofverbruik.

Voor comfort en stabiliteit heeft hij een 16 inch voorwiel en een 14 inch achterwiel. Het ontwerp is strak en sportief, met zwarte details, blauwe accenten en een opvallend honingraatrooster.

Op technologisch vlak biedt de scooter een digitaal LCD-dashboard en het Piaggio MIA-systeem, waarmee je via een app en Bluetooth verbinding maakt met je smartphone. Zo beheer je eenvoudig je meldingen, muziek en route-informatie. Het zadel is elektrisch te openen met een knop op het stuur.

De Medley S 200 is daarmee een ideale mix van stijl, comfort, sportiviteit en slimme technologie.

  •  

    Snelle levering en direct uit voorraad.

    incl. Afleveringskosten 4 jaar (Fabrieks)- garantie !!

    Inruil alle merken van harte welkom!

    Wij zijn al meer dan 30 jaar een officieele Piaggio group dealer en al meer dan 50 jaar een begrip!
    Kortom genoeg redenen om ons eens te bezoeken!
    Voor meer informatie nodigen wij u dus graag uit in onze showroom!

    Leertouwer BV Zuidergracht 1 Soest. (Woensdag gesloten) Het grootste motor- scooterbedrijf van (midden)- Nederland: 2000 m2.

    De openingtijden zijn:
    Ma, di, do, vr 13:30 - 17:30 (woensdag gesloten)
    Verkoop motoren (van 9:00 tot 12:00 op afspraak)
    Zaterdag 9:00 tot 16:00

    Wij zijn dealer van Motorfietsen: Aprilia & Moto Guzzi

    Website
    www.leertouwer.com


Opties en Accessoires:
Audio, Bagagerek, Boordcomputer, Comfort zadel, middenstandaard, Multimedia incl navigatie, Navigatie, Originele uitlaat




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Leertouwer Motoren en Bromfietsen B.V.
Zuidergracht 1
Soest
Plan de route
035-6012106
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion